Grote kooimoeren voor zijkant 19" kast

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roel Broersma
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 22:01
Ik post hem hier omdat hij hier beter thuis hoort dan in Harde waren denk ik.

Ik heb een Sarel 19" Special 6000 kast en 2meter hoog, 60cm breed, 80cm breed (standaard).
Nu zitten daar van die binnen staanders in waarin je dan kooimoeren zet op de boel erin te hangen.

In de kast zelf zitten in de hoeken hoekprofielen met ook een soort kooimoer gaten erin. Weet iemand welke standaard dit is of welk formaat ? Zijn het uberhaupt kooimoeren of zijn het alleen maar van die klik dingen (die je er eigenlijk alleen maar in kan zetten door het hele hoekprofiel er eerst uit te halen (lees: hele kast dus uit elkaar!)

Ik vraag het namelijk i.v.m. het monteren van een APC AP7952 PDA (een soort stroomblok/Masterswitch), zie ook: http://www.apc.com/resour...index.cfm?base_sku=AP7952

...don't know what should be here...

• Roel Broersma
kick...

• Roel Broersma
Zojuist even Sarel (merk van de kast0 opgebelt.

Kooimoeren voor die hoekframes zouden wel moeten bestaan, het zou dan om kooimoeren van 9,5 x 9,5 mm gaan. Wie ze verkocht wisten ze niet, zij niet in elk geval. Ook afstandshoudertjes of andere zaken om de APC PDU aan op te hangen verkopen ze niet.

Ofwel: Het is volgens Sarel NIET mogelijk een APC PDU in een soortgelijk 19" rack te hangen als je servers hebt van >= 60cm diep.

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 14:14
en als je nou gewoon grote zelftappers gebruikt?

zo doe ik dat tenminste meestal als er geen M6 kooimoer achter past.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ga naar de lokale goed gesorteerde ijzerwaren winkel en haal een doosje 9,5x9,5. Klinkt niet erg bijzonder. In een beetje stad is zo'n winkel nog wel te vinden. Afstandshouders kan je zelf wel klussen.

Verwijderd

Move PNS > OH

• jurri@n
  • Laatst online: 21-02 08:43
Die grotere gaten aan de zijkant bij Sarel zijn niet voor kooimoeren, maar om de houders van de legplanken of de sliders voor de legplanken in te hangen.

Op de site van APC lees ik iets over bijgeleverde materialen voor het verticaal bevestigen. Zitten die er niet bij? Zie pagina 5 t/m 7 van de handleinding. Hiermee bevestig je de masterswitch aan de normale schroefgaten waar je b.v. ook je (netwerk)switch en servers aan vastmaakt.

[ Voor 17% gewijzigd door jurri@n op 26-02-2005 08:47 ]

Pagina: 1