Ik heb van een goede vriend een CMS systeem gekregen om te gebruiken wat opgebouwd is uit een index.xml, content.xsl, default.css en een img-mapje voor afbeeldingkjes. Nu vroeg hij me om ervoor te zorgen dat niemand het zomaar zou jatten door die files te downloaden. Hoe kan ik dit nu beveiligen dat men die files niet zomaar kan downloaden of zien ? index.xml en de afbeeldingen boeit niet zo, maar die content.xsl en default.css is belangrijk.
Ik heb al wat opzoekwerk gedaan ivm. htaccess, maar hier kwam ik niet echt aan uit, hij beveiligt de hele dir waardoor je moet inloggen. Terwijl het dus de bedoeling is dat bezoekers de site vrij kunnen bezichtigen.
Mijn programmeerkennis is niet echt toereikend, ik hoop dat ik het zo kan redden.
Ik heb al wat opzoekwerk gedaan ivm. htaccess, maar hier kwam ik niet echt aan uit, hij beveiligt de hele dir waardoor je moet inloggen. Terwijl het dus de bedoeling is dat bezoekers de site vrij kunnen bezichtigen.
Mijn programmeerkennis is niet echt toereikend, ik hoop dat ik het zo kan redden.