Toon posts:

[XP] Probleem met Data Execution Prevention

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik Windows opstart komt er een foutmelding van "Data Execution Prevention"

To help protect your computer, Windows has closed this program. Het gaat hier om "Generic Host Process for Win32 Services". Ik kan dan op de knop "Close Message" klikken. En dan kan ik een Error Report versturen, dan klik ik op Don't Send, en vervolgens komt dezelfde foutmelding weer. Dit gaat de hele tijd zo door. Nu heb ik al ingesteld dat ie Data Execution Prevention bij alle programma's inschakeld behalve bij "Generic Host Process for Win32 Services" maar dit hielp niets, ik kreeg alleen wel naast de knop "Close Message" een knop erbij waarmee ik de instellingen kon veranderen, maar daar schiet ik niets mee op, want die had ik al veranderd. Dus ik zoeken op GoT en daar vind ik de mogelijk om Data Execution Prevention uit te schakelen, ik dacht dat dat vast de oplossing moest zijn. Maar nee hoor, Data Execution Prevention is uitgeschakeld maar het beveiligd evengoed mijn computer nog en komt rustig weer terug met zijn nare foutmelding. Het is weer precies dezelfde foutmelding als voordat ik hem alleen op "Generic Host Process for Win32 Services" had uitgeschakeld, dus ik heb alleen de mogelijkheid om het bericht te sluiten.

Het is ook geen virus, er zit een virusscanner op met de nieuwste virusdefinities, en ook de online virusscanner van McAfee vind niets.

Weet iemand een mogelijkheid om van deze nare foutmelding af te komen???!!!! _/-\o_