[hotmail] Niet meer mogelijk in OE?

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb al jarenlang Hotmail (gewoon, dus niet plus) in mijn Outlook Express staan. Sinds 2 dagen heb ik nu een foutmelding bij het ophalen van m'n email. Ik heb verder niks veranderd met m'n instellingen dus vind het een rare zaak. Ook op de site van hotmail/msn kan ik hier niks over terug vinden.

Ik krijg de volgende foutmelding:
Unable to poll for new messages on your HTTP server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Port: 0, Secure(SSL): No, Error Number: 0x8007007E

Hebben meer mensen hier last van en heeft hotmail deze service soms geblokkeerd in de gewone hotmail?

p.s. Zoeken op de Error Number heeft ook niet echt wat opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
In een ander topic zag ik staan dat hotmail ging stoppen met het aan bieden van outlook services..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
TheFrozen schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:24:
In een ander topic zag ik staan dat hotmail ging stoppen met het aan bieden van outlook services..
Aha, hier was ik dus al bang voor. Heb je misschien een link naar het bewuste topic? Ik heb al gezocht hiernaar, maar kon niks relevants vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:06

TwoR

Gekleurde stippen

gevonden in de help van Hotmail als je zoekt op "pop"
To protect our users from the increasing amount of unsolicited junk e-mail or spam sent from MSN HotmailSympatico Mail accounts through Outlook and Outlook Express, we have reluctantly had to restrict the new use of Outlook and Outlook Express to subscribers.

By making this feature part of a subscription, (which requires a user to provide billing information), we can more effectively manage and put a stop to abuse of this functionality, and help protect you and others from unsolicited mail.

If you purchase a subscription service such as MSN Hotmail Plus or MSN Premium, you get access to your account from Outlook or Outlook Express, along with many other added features. To see other benefits of upgrading your MSN HotmailSympatico Mail or MSNSympatico/MSN accounts or to create a new subscription account please visit our subscription information page.
Het kan dus niet meer

Moeilijk zeg iets netjes kopieren en hier plakken, maar nu staat het er eindelijk goed

[ Voor 115% gewijzigd door TwoR op 23-02-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Noork schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:26:
[...]

Aha, hier was ik dus al bang voor. Heb je misschien een link naar het bewuste topic? Ik heb al gezocht hiernaar, maar kon niks relevants vinden.
Nee sorry, ik lees er nog al veel hehe.. moet nu leren en dan slapen :Z :z ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
TwoR schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:27:
gevonden in de help van Hotmail als je zoekt op "pop"
[...]
Het kan dus niet meer

Moeilijk zeg iets netjes kopieren en hier plakken, maar nu staat het er eindelijk goed
Ja, maar dit zeggen ze al jaren. Mijn moeder kan gewoon met Outlook nog in haar hotmail komen.

Ik heb nog even gezocht, en inderdaad. Ze gaan de functie nu echt afsluiten. Helaas. Ik denk dat ik hotmail maar ga verlaten nu. http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=39401

[ Voor 20% gewijzigd door Noork op 23-02-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Voor nieuwe gebruikers is het idd niet meer mogelijk om Hotmail via OE te checken. Voor oudere Hotmailers zou het nog langer bruikbaar zijn maar ook hier zou een einde aan komen....

Maar wees niet getreurd! Ook middels andere programmaatjes kan je Hotmail middels pop bereiken. Hierdoor kan je je Hotmail zelfs in ieder pop mail programma (dus ook Thunderbird) checken...

http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official
http://www.google.nl/sear...en+source&btnG=Zoeken&lr=

Ik heb vorig jaar een open source variant gebruikt (ook voor Yahoo!), maar weet ff niet meer welke...

edit:
MrPostman: http://mrpostman.sourceforge.net/

[ Voor 7% gewijzigd door jules op 23-02-2005 23:51 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-03 11:03

redyak

Try and Fail

Net zoals de belofte iedereen 250 MB te geven. Ze doen het volledige willekeur. Ik heb 2 hotmail met dat mailtje waarmee ze alles inperken. Maar ook 3 hotmail die nergens last van hebben. Lang leve GMAIL met 1000mb en pop ondersteuning.

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
die eerste google hit ziet er ook wel goed uit.. Hotmail Popper

Idd gmail is beter..zal ik je een invite sturen Noork?

[ Voor 22% gewijzigd door Ilya op 23-02-2005 23:53 ]

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:06

TwoR

Gekleurde stippen

Ik had vanmorgen een email van hotmail ontvangen met de mededeling dat outlook express endergelijke niet meer wordt onder steunt ik gok erop dat iedereen met hotmail die heeft gehad zoniet dan wil ik hem hier wel even quoten.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43

markvt

Peppi Cola

Microsoft Outlook Live...
Dear MSN Member,

Recently, Hotmail® announced that in order to improve customer experience and reduce spam and junk e-mail abuse on MSN® services, Hotmail will no longer allow new e-mail accounts to be accessed via Microsoft® Office Outlook® and Outlook Express.

We are pleased to inform you that because you are an existing and valued customer, at this time your current Hotmail and MSN account(s) are exempt from this restriction and you will be able to continue enjoying access to those accounts from Outlook or Outlook Express. However, any new Hotmail or MSN accounts you create will not be accessible via Outlook or Outlook Express.

Because you actively use Outlook or Outlook Express to access one or more of your MSN Hotmail or MSN e-mail accounts, this could be the ideal time to consider subscribing to our powerful new
e-mail service - Microsoft Office Outlook Live.

As an Outlook Live subscriber, not only can you get uninterrupted access to your MSN e-mail accounts from Outlook, but you will also enjoy many other benefits.

As a thank-you for your loyalty to MSN, we'd like to offer you a 25% discount off the regular price of a year's subscription to Outlook Live. Sign up by April 19, 2005, and you can enjoy all your first year's benefits for just £29.99 instead of £39.99*.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Voor de NL lezers onder ons:
Bron: WebWereld.nl

Hotmail ophalen in Outlook niet langer gratis

Maandag, 27 september 2004 - Hotmail-gebruikers die hun digitale post via Outlook ophalen, moeten gaan betalen. Microsoft hoopt zo de stortvloed aan spam te verminderen.
Door Wilbert de Vries

Microsoft biedt gebruikers van Hotmail de mogelijkheid met een speciale functie de webmaildienst te koppelen aan Outlook. Zodoende kunnen internetters hun mail in een applicatie beheren in plaats van een webomgeving. De fabrikant gaat de plugin alleen nog tegen betaling beschikbaar maken.

Nieuwe Hotmail- en MSN-gebruikers kunnen per direct al niet meer over de plugin beschikken. Huidige gebruikers kunnen de functie voorlopig nog wel gebruiken, maar worden binnenkort uitgenodigd om over te stappen op een betaald abonnement. Vanaf april volgend jaar is de functie voor niemand meer gratis beschikbaar.

Brooke Richardson, MSN-productmanager van Microsoft, benadrukt dat dit geen verkapte poging van Microsoft is om meer betalende Hotmail-gebruikers binnen te halen.

Volgens de productmanager wordt de functie door spammers misbruikt om op grote schaal ongevraagde commerciële mail via Hotmail-accounts te verzenden.

Hiervoor worden scripts ontwikkeld die het mogelijk maken om vanuit Outlook (Express) enkele honderden mails tegelijk via meerdere accounts te verzenden.

Volgens Microsoft maakt zo'n 5 procent van de 187 miljoen actieve Hotmail-accounts gebruik van de bewuste mailfunctie (WebDav). Gebruikers die deze functie willen blijven gebruiken, kunnen overstappen op Hotmail Plus (19,95 dollar per jaar) of MSN Premium (99,95 dollar per jaar).
Info was dus al eventjes bekend...

Overigens, ik vind het spam filter wel vooruit gegaan de laatste tijd. Voorheen kreeg ik een 10-20 spam berichten per dag, momenteel heb ik zelfs het spam/bulk filter uitgezet omdat ik nog maar een 1-4 spam berichten krijg per dag!

Anyway, Hotmail is gratis, heb momenteel een eigen domein en legio mail adressen van mijn provider waar ik meer mee kan dan dat simpele hotmail adresje die ik laatst heb geupgrade tot 250 MB. Niet te vergeten dat ik ook een gmail adres heb...

[ Voor 7% gewijzigd door jules op 24-02-2005 13:57 ]

• Noork
  • Niet online
TwoR schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:15:
Ik had vanmorgen een email van hotmail ontvangen met de mededeling dat outlook express endergelijke niet meer wordt onder steunt ik gok erop dat iedereen met hotmail die heeft gehad zoniet dan wil ik hem hier wel even quoten.
Ja dat emailtje heb ik vandaag ook ontvangen. Daar zijn ze ook lekker op tijd mee dus.
TheFrozen schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:52:
Gmail is inderdaad wel redelijk, ik gebruik het zelf al voor documentopslag. Maarja, iedereen stuurt mij via m'n hotmail en ik heb weinig zin om iedereen in te lichten over een ander adres. Bovendien gebruik ik het ook voor msn. Ik ga even kijken of ik hotpop o.i.d. aan te praat kan krijgen.

• Daventry
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:00
Ik heb gisteren een mailtje gehad dat ik nog wel degelijk mijn Hotmail zou kunnen checken via outlook omdat ik reeds lang mijn adres heb en de feature al erg lang gebruik oid

Werd wel bijgezegd dat het bij nieuwe adresen niet meer zou gaan

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maar waarom heeft niet iedereen dan zo'n mailtje gekregen?
(ook ik gebruik hotmail+OE. Hier doet ie het nog gewoon)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-03 11:03

redyak

Try and Fail

Volgens mij gaat er heel wat mis.
Ik heb op mijn oudsteaccount nog nooit wat gehad. Geen MB's, geen stop mail, geen belangrijke klant mail.

Staat zeker op een server die ze niet meer weten te vinden :)

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

redyak schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:10:
Volgens mij gaat er heel wat mis.
Ik heb op mijn oudsteaccount nog nooit wat gehad. Geen MB's, geen stop mail, geen belangrijke klant mail.

Staat zeker op een server die ze niet meer weten te vinden :)
Ik heb die MB's maar ff zelf geregeld, 250 MB is toch wel lekker. Maar boven die 2 MB kwam ik de laatste 3 jaar toch niet meer bovenuit, behalve als ik alle spam nog steeds had bewaard. Gewoon lekker dumpen die handel en een ander mail adres nemen!

Ik zie trouwens net dat ik bij Yahoo nu ook 250 MB heb ipv die 100 MB. Sinds wanneer is dat?

[ Voor 9% gewijzigd door jules op 27-02-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

TheFrozen schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:52:

De proxy van Foxmail, FoxHot.exe, werkt ook pima om Hotmail op te halen...
Het is maar 164kB groot.... en kun je gewoon in je opstart opnemen als je dat wilt of handmatig starten. Je kunt de installatie van Foxmail weer verwijderen als Foxhot apart gezet hebt... Vind je Foxmail aantrekkelijk? Proberen maar...vast beter dan Outlook Express......
Tip:
Vul voor je pop3 mailserver localhost in en de smtp gewoon die van de provider waar je ingelogd bent.
Foxmail is freeware...

PS: ik heb straks nog even mijn mail gebackupped voordat ik mijn account op 25 MB heb gezet... ;)
Foxmail http://www.mozeskriebel.c...p=viewdownload&cid=13#cat
Er is daar ook een forum
http://fm.mozeskriebel.com/modules/newbb/
of:
http://foxmail.hazeleger.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
FoxHot werkt gewoon via de service die ook in Outlook Express is ingebakken. Deze werkt dus niet meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noork schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:13:
FoxHot werkt gewoon via de service die ook in Outlook Express is ingebakken. Deze werkt dus niet meer!!!
ik heb hem gisterenavond nog gebruikt.. ;)
Al mijn mail gebackupped voor de 25 MB-conversie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Anoniem: 19701 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:02:
[...]
ik heb hem gisterenavond nog gebruikt.. ;)
Al mijn mail gebackupped voor de 25 MB-conversie....
Dat zal best ja. Maar dat betekent dat je dan je hotmail ook nog in Outlook kan gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noork schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:19:
[...]

Dat zal best ja. Maar dat betekent dat je dan je hotmail ook nog in Outlook kan gebruiken!!
ik gebruik OE niet, een van de programma's waar vaak wat me is en de meeste virussen voor geschreven is...
Ik heb zeker 5 of 6 programma's getest, de meeste freeware, niet allen, maar die dus allemaal werken met Foxhot. Voobeelden: Foxmail (uiteraard),, The Bat, Netscape (mail).
Je kunt vervolgens via de Foxhot proxy gewoon al pop3 de mail ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Anoniem: 19701 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:49:
[...]

ik gebruik OE niet, een van de programma's waar vaak wat me is en de meeste virussen voor geschreven is...
Ik heb zeker 5 of 6 programma's getest, de meeste freeware, niet allen, maar die dus allemaal werken met Foxhot. Voobeelden: Foxmail (uiteraard),, The Bat, Netscape (mail).
Je kunt vervolgens via de Foxhot proxy gewoon al pop3 de mail ophalen.
Oke, maar je begrijpt het niet helemaal. Hotmail heeft deze service voor een gedeelte van de gratis abonnementen stopgezet. Dat houdt in dat je hotmail niet in Outlook meer kunt gebruiken. Maar ook niet meer met een programma zoals Foxhot. Dat jij dat nog wel kan, dat betekend dat de service voor jouw email adres nog werkt. Jij kunt dus ook je hotmail nog in Outlook gebruiken als je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

juist....
ik google ff:
http://help.msn.com/!data...t$/PIM_TROU_NoFreeDAV.htm
blijkbaar heb ik inderdaad oudere accounts (3....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 20:47
Ondanks dat ze het echt al minstens 3x aangekondigd hebben de afgelopen jaren kan ik nog steeds met OE m'n hotmailadressen bekijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn oudere accounts worden nu ook geblokt voor Eprompter (notifier met eenvoudige mailclient/SMTP).
Lastig, want ik gebruik Outlook niet en wil het niet dus heb een escape gezocht.
Poptray 3.1 lost het probleem grotendeelsopn, weet blijkbaar met een slimmer script te werken...
Alleen bevat geen SMTP, dat was handig voor kleine berichtjes, die je toch niet bewaren wilt...
Iemand nog andere ervaringen omtrent Hotmail en hun vernaderde beleid?
PS: Poptray lijkt niet te werken voor revente accounts dus het is maar een deeloplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:38
Web2Pop werkt nog wel.

Is alleen niet gratis (kost € 19).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Freepops werkt ook, en is wel gratis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eprompter "was" echt handig, naast een platte tekst reader ook nog een kleine SMTP aan boord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Nou, bij mij werkt OE met FreePOPs (ook) niet meer voor Hotmail-gebruik...

Ga zo door, Microsoft ! Vraag maar lekker (veel) geld voor je mailservice en jaag iedereen zo in de armen van het GRATIS Gmail... Hotmail sucks, Gmail rulez ! ! !

[ Voor 3% gewijzigd door Thexder op 26-05-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Laatst online: 06-06 09:54
De mijne werkt nog via Outlook 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83477

Thexder schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:43:
[...]
Nou, bij mij werkt OE met FreePOPs (ook) niet meer voor Hotmail-gebruik...
Overlaatst is er een aanpassing gedaan aan de site van hotmail waardoor freepops niet meer werkt.
Oplossing is de laatste versie van hotmail.lua te gebruiken, dan lukt het wel (hier getest met thunderbird)

Linkje naar versie 0.1.0 http://www.freepops.org/download.php?file=hotmail.lua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Anoniem: 83477 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:52:
[...]

Overlaatst is er een aanpassing gedaan aan de site van hotmail waardoor freepops niet meer werkt.
Oplossing is de laatste versie van hotmail.lua te gebruiken, dan lukt het wel (hier getest met thunderbird)

Linkje naar versie 0.1.0 http://www.freepops.org/download.php?file=hotmail.lua
Nee hoor, deze aanpassing werkt ook niet (meer) in Outlook Express, althans niet bij mij (Windows XP + SP2).

Nu hoorde ik zojuist van een vriend dat Microsoft misschien iets stiekem in Windows zelf heeft veranderd, waardoor Hotmail niet meer via Outlook Express met externe software te gebruiken is.

Weet iemand of dat waar is? Niet dat we daar nu wat mee opschieten, maar als 't waar is, dan gaat de macht van MS wel érg ver - té ver als je 't mij vraagt!

[ Voor 3% gewijzigd door Thexder op 26-05-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met Foxmail proxy werkt zowel hotmail voor Foxmail als The Bat!. OE e.d. gebruik ik niet...
Dat zijn wel oudere accounts, mijn allernieuwste van onlangs doet het dan ook niet.
Oja, XP met SP2, dus daar kan het niet aan liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:29:
mijn oudere accounts worden nu ook geblokt voor Eprompter (notifier met eenvoudige mailclient/SMTP).
Lastig, want ik gebruik Outlook niet en wil het niet dus heb een escape gezocht.
Poptray 3.1 lost het probleem grotendeelsopn, weet blijkbaar met een slimmer script te werken...
Alleen bevat geen SMTP, dat was handig voor kleine berichtjes, die je toch niet bewaren wilt...
Iemand nog andere ervaringen omtrent Hotmail en hun vernaderde beleid?
PS: Poptray lijkt niet te werken voor revente accounts dus het is maar een deeloplossing....
oplossing hiervoor: gebruik de proxy van Foxmail ..
Het heet foxhot.exe en zit bij de freeware Foxmail.
Als je hem installeert vind je hem vanzelf in de map van foxmail. Kopieer hem naar de opstartmap zodat je hem niet vergeet en configureer E[rompter als volgt:
je_naam@hetemail.com
Geen hotmail anders werkt het niet, nu komt nl de pop3 funktie beschikbaar....
login: je_naam (geen @hotmail of iets anders erachter).
ww ......
Ok.
Dan setup opnieuw openen en dan staat er ineens ook een pop3 server. Vul in: localhost
Ok
en dan zou het moeten werken. Vergeet dus foxhot.exe niet te starten....!!!
Wel: de oudste mail staat boven aan mar het werkt wel.
Mijn ervaring is dat dit ook werkt voor alle mailprogramma's die ik getest heb (gebruik zelf echter nooit outlook en de express variant....)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 28-05-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111802

Bah wat is Microsoft weer arrogant bezig. Onder het mom van 'beveiliging tegen virussen' al je gratis Hotmail gebruikers de toegang weigeren tot Outlook en Outlook Express, en ondertussen mogen je betalende klanten wel lekker virusjes verspreiden via die programma's? Schandalig.
Op deze manier jagen ze idd iedereen recht in de armen van Gmail en andere (sympathiekere) email-aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:26

Coldcat

HODL

zodra je de "webmail" functie van hotmail moet gebruiken stap ik over naar Gmail. Ik vind het gewoon zo ongeloofelijk langzaam en vooral als je een paar keer dag je mail wilt bekijken. Bijkomend voordeel van Gmail is de grotere opslagruimte.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:47
ik kan anders gewoon nog steeds via OE mijn hotmail bekijken, zelfs zonder plugin of wat dan ook maar, misschien komt dat omdat ik al vrij lang (3+ jaar) een hotmail account heb, maar ik snap niet dat jullie die problemen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Freedom1987 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:01:
ik kan anders gewoon nog steeds via OE mijn hotmail bekijken, zelfs zonder plugin of wat dan ook maar, misschien komt dat omdat ik al vrij lang (3+ jaar) een hotmail account heb, maar ik snap niet dat jullie die problemen hebben
Je moet dit hele topic doornemen. Ms is begonnen met het afsluiten voor deze functionaliteit voor de niet betalende hotmail gebruikers. Je kan nog een tijdje mazzel hebben, maar ook jij zal waarschijnlijk deze mogelijkheid kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pop Peeper kan nog met de nieuwere accounts wel overweg... Eprompter zoekt nog steeds naar een oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 111802 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:42:
Bah wat is Microsoft weer arrogant bezig. Onder het mom van 'beveiliging tegen virussen' al je gratis Hotmail gebruikers de toegang weigeren tot Outlook en Outlook Express, en ondertussen mogen je betalende klanten wel lekker virusjes verspreiden via die programma's? Schandalig.
Op deze manier jagen ze idd iedereen recht in de armen van Gmail en andere (sympathiekere) email-aanbieders.
Door die niet Outlook (Express) gebruikers lopen ze allemaal reclame inkomsten mis. Daarom bieden ze het alleen de betalende klanten aan.

Zelf heb ik al tijden mijn Hotmail niet meer gechecked met Outlook Express. Ik heb het net voor de gein geprobeerd en het functioneerd nog steeds! _/-\o_. Het is echter niet meer een mail adres dat ik vaak gebruik. 't Is meer voor MSN en diegenen die eigenwijs zijn en mijn adres nog steeds niet veranderd hebben. Want je mist toch behoorlijke functionaliteit wat betreft spam dat binnenkomt. Dat Bulk Mail mapje werkt vaak verkeerd indien te streng afgesteld, en te slap afgesteld komt alle spam in je inbox. Via web zorg je er voor dat het filter deels weer word gefinetuned heb ik het idee.

[ Voor 14% gewijzigd door jules op 05-06-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144070

Ik weet niet of dit een toegevoegde waarde geeft aan de topic, maar ik wilde even melden dat ik vanaf vandaag ook de sjaak ben... Gister nog gewoon via outlook hotmail gechecked... vandaag niet meer... ik krijg deze melding in outlook:

Bij taak Hotmail: Map:Postvak IN Bezig met downloaden van alle items. is een fout (0x800CCC32) opgetreden: De toegang tot de account is geweigerd. Controleer uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.De server heeft als volgt geantwoord: Unauthorized.

Jammer dan... dan is het doei hotmail, hallo gmail!!

Alleen voordat mijn hele adressenlijst door heeft dat ze niet meer moeten mailen op het oude adres... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

Bij mij werkt hotmail in combinatie met OE nog steeds.. Ik heb weleens last van dipjes, maar dat duurt niet langer dan een halve dag of korter zelfs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125161

Bij mij lukte het ook een paar dagen niet om mijn hotmail accounts te checken via OE, maar nu gaat het ineens weer... Ik hoop dat het nu zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Alleen mijn account van een jaar of 6 oud importeerd nog zonder problemen in OE/OL.
De nieuwe van amper een paar maanden oud doet helemaal nix. Zometeen eens poppeeper proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nieuwste Eprompter is net uit...... en die kan als notifier en simpele mail client ook de nieuwe accounts aan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 19701 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:53:
De nieuwste Eprompter is net uit...... en die kan als notifier en simpele mail client ook de nieuwe accounts aan... ;)
Kan deze importeren naar outlook express, of ja hoe moet ik dat zeggen, kan je hiermee hotmail aan in outlook express ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helaas niet zover ik weet, je zou eens kunnen googlen,,,
edit
Heb net ff er een txt bestand van gemaakt... vergeet het, er zit minimale encryptie over heen...
Je kunt wel Foxmail gebruiken om je Hotmail binnen te halen en dat gebruiken en/of van daaruit naar Outlook expres exporteren/importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 144070 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:26:
Ik weet niet of dit een toegevoegde waarde geeft aan de topic, maar ik wilde even melden dat ik vanaf vandaag ook de sjaak ben... Gister nog gewoon via outlook hotmail gechecked... vandaag niet meer... ik krijg deze melding in outlook:

Bij taak Hotmail: Map:Postvak IN Bezig met downloaden van alle items. is een fout (0x800CCC32) opgetreden: De toegang tot de account is geweigerd. Controleer uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.De server heeft als volgt geantwoord: Unauthorized.

Jammer dan... dan is het doei hotmail, hallo gmail!!

Alleen voordat mijn hele adressenlijst door heeft dat ze niet meer moeten mailen op het oude adres... :?
/spuit 11

Gewoon even naar hotmail.com gaan, inloggen en de code invoeren. Dit is een regelmatig terugkerende controlle van MS.
W00fer schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:32:
Alleen mijn account van een jaar of 6 oud importeerd nog zonder problemen in OE/OL.
De nieuwe van amper een paar maanden oud doet helemaal nix. Zometeen eens poppeeper proberen.
Dat hoort zo, is van MS een aankondiging over geweest. De "oudere" accounts stoppen er bij mijn weten over een tijdje ook mee (tenzij er wat veranderd is).

[ Voor 51% gewijzigd door i2Paq op 08-07-2005 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 19701 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 01:41:
edit
Heb net ff er een txt bestand van gemaakt... vergeet het, er zit minimale encryptie over heen...
Je kunt wel Foxmail gebruiken om je Hotmail binnen te halen en dat gebruiken en/of van daaruit naar Outlook expres exporteren/importeren...
Is dat geen linux rommel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 19701 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 01:41:
edit
Foxmail doet helemaal nix joh :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Mijn account (van 5+ jaar oud) werkt dus ook niet meer. Verder heb ik nooit een upgrade naar 250 MB gehad, geen mailtje over de stopzetting, en dergelijke.

Zou je ergens contact op kunnen nemen o.i.d.? Ik krijg nu bijna alles via hotmail, en normaal haalde ik mijn account natuurlijk leeg door dingen in mijn persoonlijke mappen op te slaan, maar dat kan dus nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W00fer schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Foxmail doet helemaal nix joh :S
staat de proxy hotfox wel aan?
Linux-rommel??? Wat is dat? Daar ben ik niet zo bekend mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Nou, het lijkt toch weer mogelijk!

Zoals eerder gezegd, ik was een oude gebruiker (>5 jaar) maar ik kon er ook niet meer via OE bij. Ik bleef ook de 2 MB houden dus ik had het definitief opgegeven en ben naar GMail gegaan.

Later (ik checkte nog weleens via het web) kreeg ik eerst 25 MB en onlangs is dit opgeschroefd naar 250 MB.

Maar ik kan nu ook weer via OE mijn mail ophalen. Blijkbaar zat er toch iets fout met mijn account dat ze gecorrigeerd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Haha inderdaad. Afgelopen week heb ik het zelf ook maar weer geprobeerd. En mijn hotmail account is nu weer prima benaderbaar met Outlook Express.
Pagina: 1