Toon posts:

Forwarden naar Gmailaccount onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd probleem: alles werkt bij mijn Gmailaccount.

Alleen: de systeembeheerder op mijn werk lukt het niet mijn mail te laten forwarden naar mijn Gmailaccount, en hij noch ik begrijpen waarom. Naar mijn account bij Xs4all lukt het prima. Hij denkt dat het met Gmail-instellingen te maken heeft.
Iemand een idee?

Groet, Timo

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Een mail kunnen forwarden kan altijd, hoe dan ook. Het forwarden is niets anders dan het doorsturen van een mailtje. Komen die mailtjes niet gewoon in de Trash map?

Verwijderd

Topicstarter
Niets in Trash can.

Juist omdat het zo logisch lijkt , simpel doorsturen toch?, vinden we het zo vreemd dat het toch niet werkt.

Meer ideeen?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Krijg je iets terug als foutmelding? Wat zegt de smtp van je werk? Krijg die geowoon een volledige sessie en aflevering op de mailservers van de bestemming?

Als je vanaf die mailserver kan mailen naar je gmail adres moet forwarden ook werken.

[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 23-02-2005 22:33 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Mailen vanuit mijn werkpc naar Gmail: geen probleem.

Gegevens waar je om vraagt zal ik opvragen bij de systeembeheerder ( ik heb hem een link van deze thread gestuurd).

Idee achter deze poging tot forwarden is natuurlijk om op Gmail een archief te hebben van berichten dat onvergelijkbaar veel groter is dan wat Xs4all kan leveren, waar ik thuis mijn werkmail ophaal(zodat ik niet constant meer hoef schoon te maken).

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing is nu bekend:
Volgens de exchange beheerder komt dat omdat sommige domeinen (gmail.com bijv.) niet te bereiken zijn de voor de exchange server en dan als het ware handmatig bekend moet worden gemaakt op de server.

Dat heeft ie gedaan en toen werkte ‘t.
Timo
Pagina: 1