Toon posts:

Yesico Fanless FL-420

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dankzij een goeie tip van Red Boom eet bever heb ik een aantal reviews gelezen over de Lian Li PC-V1000B behuizing. Veel geld voor deze kast maar solid as a rock.
Deze kast heeft (maar) 2 fans te weten 2x 120mm . Is dit genoeg om in combinatie met de beoogde voeding : Yesico fanless FL-420watt de volgende componenten te koelen?

AMD 64 3500+ winchester
MSI Neo4 platinum socket 939
Corsair 1gb DDR400 pc3200 geheugen
Sapphire ATI Radeon X850XT platinum?
Verder 1x S-ATA schijf Maxtor Diamond 10 250gb
1x DVD speler
1x DVD brander

Ik heg echt geen idee. Dit is iets wat niet makkelijk in reviews is terug te vinden.

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Een fanless psu die componenten dient te koelen? :? Deze psu is fanless, dus er zal waarschijnlijk het tegenovergestelde gebeuren....

Bedoel je niet dat je wil weten of deze voeding sterk genoeg is om je onderdelen te voeden?
Indien je dat bedoeld: Welke voeding heb ik nodig? Deel 10

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:02

Thandor

SilverStreak

Die voeding zal sterk genoeg zijn denk ik.
Echter moet je wel genoeg airflow hebben om het zaakje te koelen. Ik lees dat er 2x120MM fans in zitten, als die Thermal Controlled zijn is het geen probleem :).

Zijn ze dat niet is het ook niet zo erg, echter moet je dan wel opletten of het systeem niet te warm wordt als je bv. een spel aan het spelen bent.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

pyro83 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:56:
Een fanless psu die componenten dient te koelen? :? Deze psu is fanless, dus er zal waarschijnlijk het tegenovergestelde gebeuren....

Bedoel je niet dat je wil weten of deze voeding sterk genoeg is om je onderdelen te voeden?
Indien je dat bedoeld: Welke voeding heb ik nodig? Deel 10
De vraag is volgens mij duidelijk:
De voeding is zonder fan, dus zal zelf de nodige warmte produceren. Zijn de twee aanwezige fans dan voldoende om de componenten (en voeding) koel genoeg te houden? B)
(Dus niet: kan de voeding de componenten koel genoeg houden)

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:12:
[...]

De vraag is volgens mij duidelijk:
De voeding is zonder fan, dus zal zelf de nodige warmte produceren. Zijn de twee aanwezige fans dan voldoende om de componenten (en voeding) koel genoeg te houden? B)
(Dus niet: kan de voeding de componenten koel genoeg houden)
Yep, je hebt gelijk... ik heb niet goed gelezen. |:(
In dat geval sluit ik me aan bij Thandor.