Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Het kan zijn dat het configuratie scherm dat jij ziet, waarin je WEP en MAC weer uitzet, niet realtime is, maar cached. (als het webbased is tenminste). Dat zou betekenen dat sinds je die instellingen opsloeg (dus WEP en MAC aanzette) je niet meer ingelogd bent omdat je waarschijnlijk nog niet het MAC adres van je MyPal had ingevoerd. Misschien werkt resetten van je Router werkt. succes
ik ben momenteel op mun stage maar ik zal het vanavond eens proberen.
maar het vreemde is dat toen ik de default range had van 192.168.2.xxx dat het 1 keer heeft gewerkt.
en nu mijn broertje de range naar de 192.168.0.xxx range heeft gegooit het ineens niet meer werkt
ik heb mun mac adressen er later in gezet maar het makt niet uit of ik het uit of aan heb staan want het wil gewoon niet meer werken maar ik zal vanavond weer eens gaan klussen
ik heb het nu zover dat ik mun wlan zie op mun mypal dat ie ook verbinding maakt maar de wep is niet goed zegt ie :S:S:S:S terwijl ik heb ingesteld dat ie die automatische moet verkrijgen :S:S
maar het vreemde is dat toen ik de default range had van 192.168.2.xxx dat het 1 keer heeft gewerkt.
en nu mijn broertje de range naar de 192.168.0.xxx range heeft gegooit het ineens niet meer werkt
ik heb mun mac adressen er later in gezet maar het makt niet uit of ik het uit of aan heb staan want het wil gewoon niet meer werken maar ik zal vanavond weer eens gaan klussen
ik heb het nu zover dat ik mun wlan zie op mun mypal dat ie ook verbinding maakt maar de wep is niet goed zegt ie :S:S:S:S terwijl ik heb ingesteld dat ie die automatische moet verkrijgen :S:S
[ Voor 18% gewijzigd door lordgandalf op 25-02-2005 11:19 ]
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
over `t algemeen werkt WEP automatisch toewijzen niet echt. Handiger/beter is om op je router een 'key phrase' in te voeren en dan de overeenkomende WEP key in je MYPal invoeren. Zo zou het moeten werken. Succes