Toon posts:

[Delphi] Open Office starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een programma dat ik aan het maken ben wil ik vanuit delphi Open Office opstarten zodat de gebruiker hier een stuk text kan ingeven met alle mogelijkheden van Open Office zonder dat ik een aparte editor hoef te maken.

Zodra de gebruiker klaar is en OpenOffice weer afsluit wil ik dat mijn applicatie weer boven water komt zodat ik de ingegeven text uit het xml bestand kan strippen en opslaan in de database (deze text zal dan later in een anderdocument gebruikt worden)

Ik heb een functie die een applicatie start en wacht tot deze weer afgesloten is, MAAR als ik openoffice start komt direct mijn applicatie weer terug (ik denk dat openoffice zelf een nieuw proces start voor de writer ofzo en dan ziczelf sluit). Is het mogelijk om Open Office op een dergelijke marnier te starten of kan het helemaal niet en zal ik dus een andere oplossing moeten bedenken

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
ik denk dat je hiervoor beter een andere oplossing bedenkt... het zou misschien wel mogelijk zijn, maar dan moet je het met teveel ogen en haken in mekaar steken, dat het niet echt betrouwbaar zou werken...

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

je kan OOo toch via OLE aansturen? Kijk daar eens naar.

日本!🎌