Hallo, Ik ben al meerdere dagen aan het proberen om FC3 te installeren op mijn pc. Maar telkens tijdens de installatie liep hij vast op het einde. "Bezig met na-installatie" staat er dan en de muis-aanwijzer staat dan stil. Op de PC hebben eerst 2 versies van XP naast elkaar gedraait en het was dus een zootje. Ik dacht dat het misschien daaraan kon liggen. Maar nu heb ik vandaag alle partities verwijderd en opnieuw windows XP geïnstalleerd op mijn 80 GB harde schijf op de 1e partitie van 10 GB. De rest van die schijf is leeg ( ook geen partities ). Nu ben opnieuw aan het installeren gegaan. En weer op het laatst loopt hij vast. Dan kan ik een upgrade(repair) installatie doen waarbij hij de bootloader gaat bijwerken. Dan krijg ik de volgende foutmelding
Op uw systeem werden geen kernel-pakketten geïnstalleerd. De configuratie
van uw bootloader zal niet worden veranderd.
Dit hieronder was het enige wat ik hierover kon vinden.
#: ../bootloader.py:167
msgid ""
"No kernel packages were installed on your system. Your boot loader "
"configuration will not be changed."
msgstr ""
"Op uw systeem werden geen kernel-pakketten geïnstalleerd. De configuratie "
"van uw bootloader zal niet worden veranderd."
Weet iemand misschien waaraan dit zo kan liggen of heeft iemand hetzelfde gehad en een (mogelijke)oplossing. Zelf denk ik dat ik het moet zoeken bij de bootloader en de partitietabel.
Alvast bedankt.
Dion
Op uw systeem werden geen kernel-pakketten geïnstalleerd. De configuratie
van uw bootloader zal niet worden veranderd.
Dit hieronder was het enige wat ik hierover kon vinden.
#: ../bootloader.py:167
msgid ""
"No kernel packages were installed on your system. Your boot loader "
"configuration will not be changed."
msgstr ""
"Op uw systeem werden geen kernel-pakketten geïnstalleerd. De configuratie "
"van uw bootloader zal niet worden veranderd."
Weet iemand misschien waaraan dit zo kan liggen of heeft iemand hetzelfde gehad en een (mogelijke)oplossing. Zelf denk ik dat ik het moet zoeken bij de bootloader en de partitietabel.
Alvast bedankt.
Dion