Ik heb 5 pc's thuis staan en vanaf 4 pc's kan ik naar een bepaalde site en van 1 pc niet. Zelfs na een clean install van windows xp (wel/geen sp'sm, allemaal al geprobeerd) niet. Alle andere internetpagina's openen gewoon zonder problemen maar nou net die ene niet.
Ik heb twee exact dezelfde systemen en een er van kan na een clean install de pagina wel bezoeken en de andere na dezelfde clean install niet
. Hieruit concludeerde ik dat het dus aan de server moest liggen. Ik denk hij blokt iets voor die ene specifieke pc, maar kan nergens op mijn server iets vinden waar dat zou kunnen staan. Misschien heeft ie toegang geblokt voor een bepaald mac adres...maar heb geen idee waar dat zou kunnen gebeuren. Ik was ook al zo slim geweest om pc andere naam te geven dan wat ie nou heeft, ik dacht misschien blokt ie die ene site voor de pc met die naam maar dat was het ook niet. Ook het geheel weggooien van de temporary internet files, die staan op andere schijf, mcht niet baten).
PC met windows 2003 server
AD, DHCP, DNS, RAS
BlackICE firewall (staat verder geen info in) ook al zet ik stop en sluit ik af, dan kan ik er nog steeds niet op. Alle andere pc's binnen het netwerk (inclusief de server) kunnen gewoon naar de site maar 1 pc niet. Ik wordt er zo gefrustreerd van.
Iedereen die overigens bij mij op bezoek komt met laptop/pc op lan kunnen gewoon naar die site geen.
Ik heb twee exact dezelfde systemen en een er van kan na een clean install de pagina wel bezoeken en de andere na dezelfde clean install niet
PC met windows 2003 server
AD, DHCP, DNS, RAS
BlackICE firewall (staat verder geen info in) ook al zet ik stop en sluit ik af, dan kan ik er nog steeds niet op. Alle andere pc's binnen het netwerk (inclusief de server) kunnen gewoon naar de site maar 1 pc niet. Ik wordt er zo gefrustreerd van.
Iedereen die overigens bij mij op bezoek komt met laptop/pc op lan kunnen gewoon naar die site geen.