[Gezocht] Monitor steeds lichter wordt als wekker? *

Pagina: 1
Acties:

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-08 22:10
Er staat hier een lamp die langzaam gaat branden, dus ook als een soort wekker fungeert. Hierbij wordt je natuurlijk wakker omdat het steeds lichter word in je kamer. Weet er iemand misschien een wekker progje waarmee je je beeldscherm langzaam steeds lichter kan laten worden op een bepaald tijdstip, wat dus hetzelfde effect heeft als die lamp...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Modbreak:Afgesplitst uit PC Wekker; open in het vervolg gewoon een eigen topic in plaats van dat je iemand anders zijn topic hijacked

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:52

M-ThijZ

Riding on Rails

Tja, schrijf zelf wat zou ik zeggen. Laat iets fullscreen draaien en zorg dat het van zwart naar wit overgaat.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Dit kan zelfs met HTML nog wel lijkt me 8)7 Een pagina maken met een page-refresh, en op elke refresh laat je de achtergrond kleur een tintje lichter worden. Mijn vraag is of je wel een monitor aan wil hebben terwijl je slaapt, zo'n ding maakt toch altijd een geluidje, al lijk je het niet te horen. Toch ?

Mother, will they like this song?