Toon posts:

[IE6/XP] onthouden gebruikersnaam / wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen van een zeer waardevol forum, tot op heden iedere keer indien noodzakelijk de antwoorden kunnen vinden, maar nu, helaas pindakaas. Ik hoop dat er mensen zijn die mij ditmaal tot een oplossing kunnen helpen.

Een korte samenvatting, ik heb WIN XP met IE6, SP2.

Onlangs een compleet nieuwe installatie gedaan, om de zoveel tijd helemaal schoon beginnen is toch best wel lekker. Na een aantal weken kreeg ik echter ineens het volgende probleem.

Vaak bezoek ik een site, waar ik een gebruikersnaam en wachtwoord via een scherm moet invullen. Het mooie hierbij is dat je dit kunt opslaan / onthouden door het beroemde vinkje.

Je raad het vast al, ineens is dat vinkje verdwenen en nu moet ik dus iedere keer opnieuw alles invoeren.

In mijn zoektocht naar de oplossing heb ik al verschillende dingen gelezen en gedaan, bijvoorbeeld via een omweg "zogenaamd" IE opnieuw installeren, via uitvoeren sfc / scannow, via windows onderdelen IE deinstalleren en opnieuw aanmelden, etc. Tot op heden heeft nog niets gewerkt.

Kent iemand hier de oplossing voor? Ik dank u allen wijzen hartelijk......!!!!!!!!!

25/2: Hmm echt wel balen dat ik met een probleem zit waar nog niemand iets van weet.....kom op mensen, iemand kan me toch wel helpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, misschien niet de meest logische oplossing, maar wel een handige, via de concurrent heb ik die site nu aangemeld bij mij Logitech toetsenbord dus de meeste ergernis is nu verdwenen. Toch ben ik van mening dat de superhelpers onder ons mij kunnen voorzien van een goed en gedegen antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
hmm weet niemand me ergens mee te helpen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
hoi geweldigenoten,

Hier op GoT wachten we altijd even 24 uur alvorens we een nieuw bericht plaatsen. Met het editknopje rechtsbovenaan je post kan je deze aanvullen :) Daarover kan je in Algemene gedragsregels (Netiquette) meer lezen.

In IE: Tools > Internet Options > tabje Content > Personal Information > al eens op AutoComplete geklikt en gekeken of alles daar is ingeschakeld?

Anders misschien al eens SP2 opnieuw geinstalleerd?

IE is software, dus ik verplaats even je topic.

Windows Operating Systems > Software Algemeen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
okee dank je.......geen probleem, maar die oplossing die je gaf is voor auto aanvullen, het betreft hier het vinkje om het te onthouden, zo'n pop up zeg maar, desondanks dank.........en ik wacht een oplossing af.........

Verwijderd

Topicstarter
ai ai ai kben nu toch wel een klein beetje teleurgesteld, niemand?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:58:
okee dank je.......geen probleem, maar die oplossing die je gaf is voor auto aanvullen, het betreft hier het vinkje om het te onthouden, zo'n pop up zeg maar, desondanks dank.........en ik wacht een oplossing af.........
bij autoaanvullen staat ook een knopje.... passwords onthouden

dat staat wel aan :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Tsja toch wel balen dat echt niemand me kan helpen, voorlopige oplossing is trouwens die site enkel en alleen bereiken middels FireFox..........dus als er toch iemand wat weet, graaaaaag

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Cookies ingeschakeld & Zoals hierboven autoaanvullen/passwordsonthouden ingeschakeld?

(Internet Opties > Inhoud > AutoAanvullen)
Vinkje voor "Gebruikers en wachtwoorden op formulieren"
Vinkje voor "Vragen alvorens op te slaan"

[ Voor 56% gewijzigd door r0bert op 10-03-2005 18:21 ]

• Zwelgje
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:10:
Tsja toch wel balen dat echt niemand me kan helpen, voorlopige oplossing is trouwens die site enkel en alleen bereiken middels FireFox..........dus als er toch iemand wat weet, graaaaaag
wat dacht je van userprofile wegmikken en opnieuw aanmaken :?

Verwijderd

Topicstarter
goeie tip, geprobeerd, zou dan alles opnieuw moeten instellen, maar als ik internet explorer open kan ik nog steeds geen gebruikersnaam / wachtwoord combinatie onthouden, oftewel helaas pindakaas niet DE oplossing, nog andere tips Erik?

• Zwelgje
het kan een GPO zijn :)

gpedit.msc dan naar user config>administrative templates>internet explorer>do not allow autocomplete te save passwords..

Verwijderd

Topicstarter
euhm ja dank je, maar hoe hiermee om te gaan? overnemen uitvoeren? hehe sollie

ik zie net dat dit alleen in pro werkt, ik heb home edition............

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 13:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
argh balen dat niemand me kan helpen zeg, is opnieuw installeren dan echt de enige oplossing?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
gpedit.msc staat volgens mij gewoon met een regkey uit in home. Het is recentelijk (afgelopen 7 dagen zeker) nog langskomen, met de search kan je het vast wel vinden. Anders zou je op zoek kunnen gaan naar dingen als 'XP admin pack', er zijn mensen die die msc-tjes online bij elkaar hebben gezet :)

Verwijderd

Topicstarter
Geert, als ik het bij uitvoeren typ gebeurd er niets, hoe kom ik er dan als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
Geert? iemand?
Pagina: 1