SR+ / PW / Black / 18" - Besteld: 4-10 / LM: 4-10 / RN: 17-10 / VIN: 25-11 / SMS: -- / Levering: -- / RN109666xxx
Lijkt me een prima systeem, maar als het er af kan zou ik wel wat sneller geheugen nemen. Niet noodzakelijk, maar het scheelt wel wat. En het komt zeker van pas als je wilt gaan overclocken.
[ Voor 18% gewijzigd door Piggen op 23-02-2005 20:58 ]
typisch hoe is dit systeem topic. Kijk eens in de FAQ van CSL waarom ik zo reageer 
welke videokaart zit erin ?
punt 1: Lang leve normaal nederlandstha_bulldog schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:58:
typisch hoe is dit systeem topic. Kijk eens in de FAQ van CSL waarom ik zo reageer
Punt 2: LEES--> Leadtek PX6800 TDH
/edit:
OOOHW jah, en verder is het systeem prima, maar idd sneller geheugen is geen overbodige luxe, cl3 is bepaald niet het summum, kijk uit naar cl2.5, of zelfs cl2.
[ Voor 23% gewijzigd door Egg op 23-02-2005 21:01 ]
MSI GX660R for the win!
Je vermeldt niet of je later een tweede kaart wil bijplaatsen in de vorm van SLI.
Als dat niet het geval is zou je ook voor een nforce4 ultra MB kunnen kiezen. Echter Asus heeft die momenteel (nog) niet is het assortiment.
Als dat niet het geval is zou je ook voor een nforce4 ultra MB kunnen kiezen. Echter Asus heeft die momenteel (nog) niet is het assortiment.
sorry, ik had de FAQ niet echt heel aandachtig gelezen. Ik probeer mijn vraag wat beter te definiëren.
De benaming van de videokaart heb ik van Alternate overgenomen, maar misschien is dit wat duidelijker:
Leadtek WinFast PX6800 (Nvidia Geforce 6800, PCI-E, 256 mb geheugen, DVI)
In de toekomst komt er een tweede bij (SLI).
Ik wil een computer om de nieuwste games te spelen, programmeren, downloaden enz..
Ik heb liever een aardig stille computer, daarom heb ik geprobeerd om wat stillere onderdelen te kiezen. De zalman-koeler staat er om bekend dat hij vrij stil is..
Uit reviews behoort de coolermaster-voeding ook tot een van de stillere.
Volgens mij zijn leadtek-videokaarten ook redelijk stil, maar ik kon niet echt een duidelijke review vinden op internet.
Ik heb voor maxtor gekozen, omdat de nieuwste seagate een herriebak is en er niet echt andere goede concurrenten zijn.
Ik neem denk ik maar ander geheugen, maar ik weet nog niet precies welke.
Zouden jullie ook voor dit systeem kiezen (met ander geheugen), of voor iets anders.
De benaming van de videokaart heb ik van Alternate overgenomen, maar misschien is dit wat duidelijker:
Leadtek WinFast PX6800 (Nvidia Geforce 6800, PCI-E, 256 mb geheugen, DVI)
In de toekomst komt er een tweede bij (SLI).
Ik wil een computer om de nieuwste games te spelen, programmeren, downloaden enz..
Ik heb liever een aardig stille computer, daarom heb ik geprobeerd om wat stillere onderdelen te kiezen. De zalman-koeler staat er om bekend dat hij vrij stil is..
Uit reviews behoort de coolermaster-voeding ook tot een van de stillere.
Volgens mij zijn leadtek-videokaarten ook redelijk stil, maar ik kon niet echt een duidelijke review vinden op internet.
Ik heb voor maxtor gekozen, omdat de nieuwste seagate een herriebak is en er niet echt andere goede concurrenten zijn.
Ik neem denk ik maar ander geheugen, maar ik weet nog niet precies welke.
Zouden jullie ook voor dit systeem kiezen (met ander geheugen), of voor iets anders.
SR+ / PW / Black / 18" - Besteld: 4-10 / LM: 4-10 / RN: 17-10 / VIN: 25-11 / SMS: -- / Levering: -- / RN109666xxx
CSL FAQ en check de BBG als je twijfelt!!!
Pagina: 1