SR+ / PW / Black / 18" - Besteld: 4-10 / LM: 4-10 / RN: 17-10 / VIN: 25-11 / SMS: -- / Levering: -- / RN109666xxx
Ik heb het idee dat de site nu over gaat naar een andere host of zo. De stats zijn alleen van vandaag vanaf 17:00 uur. Dus gewoon morgen nog even proberen. Stuur anders even een mailtje...
Ik vond het ook al raar heb er namelijk gisteren een AMD Athlon 64 3200+ Winchester S939 bestelt
Maar zal wel loslopen toch 
[ Voor 44% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-02-2005 20:02 ]
Verwijderd
Heb toevallig eergisteren een HD bij ze besteld en die is vandaag binnen gekomen.
Het zal dus wel meevallen..
Het zal dus wel meevallen..
ik kijk morgen wel weer op de site dan, het is wel vaag dat dit zo plotseling gebeurt. Maar ja..
SR+ / PW / Black / 18" - Besteld: 4-10 / LM: 4-10 / RN: 17-10 / VIN: 25-11 / SMS: -- / Levering: -- / RN109666xxx
Dit is dus nadrukkelijk _NIET_ de bedoelingflip349 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:48:
[...]
Ik weet trouwens niet in welk forum dit bericht thuishoort, dus ik zet het maar in overige neer.
De T.net Shop Survey is er niet voor niets, Overige Hardware is _GEEN_ dumpbak...Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg:
We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:
[Plaatje/link]
Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen OW, soz
Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!
We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:
Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.
Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?
Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()