Toon posts:

[XP] Compaq Armada 110 keyboard lay-out*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn keyboard lay-out of hoe zeg je dat, iig als ik op een knopje druk krijg ik niet dezelfde tekens op het scherm als op het knopje aangegeven 8)7

Ik heb al diverse layouts geprobeerd, engels, vs, nederlands, canada.. ik weet het niet meer.
Kan iemand helpen, hieronder een fototje van het tobo. Wie O Wie B) ??

Afbeeldingslocatie: http://www.davdav.nl/tobo.jpg

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou je de afbeelding nog even willen verkleinen? Ook al eens de drivers van het apparaat geinstalleerd? Ik zet [XP] even in de titel, omdat ik er even vanuit ga dat je dat OS gebruikt. Dat is namelijk verplicht hier in Windows Operating Systems :) Geef het nog even door als dit niet je os is.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
plaatje gefixt, OS is inderdaad XP, ennn ja drivers heb ik geprobeerd, of nou ja ik kon eigenlijk niet echt speciale drivers voor het ding vinden :S
:)

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24
Taal: Nederlands
Toetsenbordindeling Duits

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

Verwijderd

Topicstarter
Kee, ik ga het zo checken of het werkt, maar je klinkt behoorlijk zeker van je mededeling ;)
Als het werkt ben ik je heel erg dank baar _/-\o_

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

anders klik jeje tobootje ff los en kijk je onder op dat ding. 8)
Zit meestal wel een sticker op :)

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
Duits werkt dus ook niet goed :S :S

En ja hoe maak je zo´n toetsenbordje los... hmmzz, wat moet ik hier nou mee, iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben er dus achter dat het een Belgisch toetsenbord is. Na openslopen kwam ik op een stickertje met BE erop kan niet missen.

De leestekens kloppen inderdaad perfect maar belgen gebruiken blijkbaar een AZERTY indeling. Hij krijg ik em dan weer op QWERTY maar wel op zn belgs.... damn :S iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Even een kickje, ik ben er nog niet uit.

Ik zal het even samenvatten.

De layout van het toetsenbord is inprincipe belgisch, kwa leestekens enzo.
Maar dan wel gewoon QWERTY.

En belgische toetsenborden zijn doorgaans AZERTY, ik heb dus nog geen goede instellen gevonden voor dit tobo.

iemand een idee :? :?
Pagina: 1