And The Only One
Dan moet je een copy boxje tussen de DVD en de video zetten om de macrovision weg te halen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Okay, heb je ook een URLtje waar ik dat kan binnen halen, (niet Dl, ben niet weird, Mmmmmmmmmmmm das ook niet waar volgens sommigen)
Wie weet dus een zaak waar ik dat kan halen.
Mzzl Diamon
Wie weet dus een zaak waar ik dat kan halen.
Mzzl Diamon
And The Only One
tjek : http://www.7thzone.com
Misschien staat je dvd speler er wel bij en hoef je helemaal niks te kopen
Misschien staat je dvd speler er wel bij en hoef je helemaal niks te kopen
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Je kunt ook eerst de Vob bestanden op je HD zetten (met DeCSS ofzo) en vervolgens afspelen, dan heb je geen last van Macrovision.
Je moet een TBC kopen (Time Base Corrector)
Macrovision is gebaseerd op een systeem waar de video, black en chroma levels veel te hoog worden uitgegeven... sync is ook verstoord.. gevolg.. VHS machine gaat ervan over zijn nek.. een tv is niet zo nauwkeurig met dit soort dingen en werkt dus wel perfect.. dus de enige oplossing is een TBC kopen.. zijn erg duur alleen.. maar er zijn ook zat bedrijven die je dvd regiovrij maken, en meteen de macrovision eruit slopen !!
RAF doet dit ook !!!
Macrovision is gebaseerd op een systeem waar de video, black en chroma levels veel te hoog worden uitgegeven... sync is ook verstoord.. gevolg.. VHS machine gaat ervan over zijn nek.. een tv is niet zo nauwkeurig met dit soort dingen en werkt dus wel perfect.. dus de enige oplossing is een TBC kopen.. zijn erg duur alleen.. maar er zijn ook zat bedrijven die je dvd regiovrij maken, en meteen de macrovision eruit slopen !!
RAF doet dit ook !!!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
tbusquet: weet jij / of wie dan ook, waar zo'n site dat effe mooi uitlegt,hoe ik die dvd regiovrij maken en meteen de macrovision eruit moet slopen!!
Mzzl Diamon
Mzzl Diamon
And The Only One
Euhm en hoe krijg je het eruit bij een INPC dvd speler
dus de scsi pioneer 303s 6x32x drive ?
want ik wil ook kopieren via mijn mpegkaart op videoband.
dan kan ik tenminste de dvd's uitlenen en de videoband zelf bekijken
dus de scsi pioneer 303s 6x32x drive ?
want ik wil ook kopieren via mijn mpegkaart op videoband.
dan kan ik tenminste de dvd's uitlenen en de videoband zelf bekijken
.
Pagina: 1