[pdf] één pagina op meerdere pagina's printen

Pagina: 1
Acties:

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-07 15:18
Ik heb een pdf bestand van 1 pagina, met heel veel tekst op die ene pagina.

Is er een manier waarop ik met Adobe Acrobat Reader deze pagina kan uitprinten op meerdere pagina's ?

Ik kan het in het programma nergens vinden, en ook de search gaf mij geen oplossingen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je nou eens die tekst selecteert en vervolgens naar Word (oid) kopieert, dan ben je er toch ook? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 17:53
Kun je niks met current view, in de print range, samen met de zoom kun je hem zo groot maken als je wilt.

[ Voor 38% gewijzigd door grolo2010 op 23-02-2005 19:49 ]

• JozyDaPozy
Degene voor wie ik dit uitzoek wil/kan allebei de bovenste opties niet uitvoeren. Te gecompliceerd.

Allebei jullie oplossing werken in principe, maar de 1e oplossing zou betekenen dat je alles per stukje moet gaan selecteren, omdat anders je volgorde niet meer klopt, en de 2e oplossing zou betekenen dat ik stukje voor stukje moet gaan printen.

Ben bang dat er gewoon geen gebruiksvriendelijke oplossing voor is dus.

• pven
  • Niet online
JozyDaPozy schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:22:
Degene voor wie ik dit uitzoek wil/kan allebei de bovenste opties niet uitvoeren. Te gecompliceerd.

Allebei jullie oplossing werken in principe, maar de 1e oplossing zou betekenen dat je alles per stukje moet gaan selecteren, omdat anders je volgorde niet meer klopt
Je moet inderdaad zes kolommen stuk-voor-stuk selecteren ... is dat echt zo complex? :? :? :?

Schijnbaar is het voor die persoon dan niet belangrijk als het niet eens een paar minuten mag kosten om het leesbaar uit de printer te krijgen. :/

• JozyDaPozy
pven schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:26:
[...]

Je moet inderdaad zes kolommen stuk-voor-stuk selecteren ... is dat echt zo complex? :? :? :?

Schijnbaar is het voor die persoon dan niet belangrijk als het niet eens een paar minuten mag kosten om het leesbaar uit de printer te krijgen. :/
Niet zo flauw. Diegene moet dit gewoon vaak doen, en zeg nou zelf, echt handig is het niet.

[edit]Maar goed. bedankt in ieder geval voor de oplossingen, ik kan opzich verder :D :D :D

[ Voor 10% gewijzigd door JozyDaPozy op 23-02-2005 20:28 ]

• pven
  • Niet online
OkOk, ik vat hem: dat PDFje was slechts een pagina uit een hele reeks. :Y)

Volgens mij bestaat er ook ergens iets om een PDF om te zetten in Word of TXT ; dat is vast in een batch mogelijk.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Selecteer zelf in acrobat reader 't complete bestand, druk op ctrl-c, open photoshop/paintshop-pro en hak het plaatje in stukjes. Dit kan je dan terug sturen naar de n00b in kwestie.
Pagina: 1