Aangezien er hier in huis wat minder kabels moeten komen ben ik tegen mijn zijn gedwongen om over te schakelen op wireless. Aangezien er hier heel dikke muren zijn en ik niet op snelheid wou inbinden ben ik overgeschakeld op belkin pre N aparatuur. De router die nu nog met kabels is aangesloten werkt normaal. Maar aangezien het de bedoeling is om zonder kabel te werken zit er dus ook een wireless kaart in de PC, maar dat gaat niet hoe het zou moeten.
Na het rebooten is er een tijdelijke verbinding (ongeveer 30 sec gemiddeld), er wordt gemeld dat de signaalsterkte zeer goed is. Daaraan ligt het probleem dus niet. Dan zonder enige reden valt de verbinding weg. Daar bovenop begint de PC langs alle kanten te haperen zowel de muis, het bekijken van TV zelfs MP3's spelen niet meer vlot af. Ik kan dan de draadloze netwerkkaart uitschakalen bij de netwerkverbindingen en het is weer in orde. Wel zonder draadloos netwerk.
Specs
P4 3.0 Ghz, 1Gb RAM MSI 875 neo fisr 1.0 2*200gb sata,
Creative audigy, haupauge pvr 350
Win XP pro SP2
Meegeleverde drivers van de Belkin PCI Pre N kaart
Na het rebooten is er een tijdelijke verbinding (ongeveer 30 sec gemiddeld), er wordt gemeld dat de signaalsterkte zeer goed is. Daaraan ligt het probleem dus niet. Dan zonder enige reden valt de verbinding weg. Daar bovenop begint de PC langs alle kanten te haperen zowel de muis, het bekijken van TV zelfs MP3's spelen niet meer vlot af. Ik kan dan de draadloze netwerkkaart uitschakalen bij de netwerkverbindingen en het is weer in orde. Wel zonder draadloos netwerk.
Specs
P4 3.0 Ghz, 1Gb RAM MSI 875 neo fisr 1.0 2*200gb sata,
Creative audigy, haupauge pvr 350
Win XP pro SP2
Meegeleverde drivers van de Belkin PCI Pre N kaart