[Php] Pagina blijft online leeg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een aantal pagina's geschreven in php. Dit werkt allemaal perfect. Zowel online als offline. Ik kan in databaseschrijven en ik krijg geen fouten.

Nu heb ik nog een pagina gemaakt deze include een php class of classe (hoe je het wilt noemen), offline werkt deze class perfect geen enkel probeel. Maar als ik echter deze pagina on-line zet blijft de pagina leeg. Er komen geen fout meldingen te staan. Helemaal niks. De pagina blijft ondanks het stylesheet wit. De background color zou anders Blauw moeten zijn.

Ik had al geprobeerd of het zou werken als ik heb in plaats een include een include_once of require doet. Maar dit werkt allemaal niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Kan het zijn dat de online webserver geen class ondersteund? De webserver heeft wel Mysql & Php 4.3 ondersteuning. Het is trouwenes een Php classe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zonder een relevante link, bestandsnaam en relevante source code kunnen we weinig zeggen. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:01:
Nu heb ik nog een pagina gemaakt deze include een php class of classe (hoe je het wilt noemen), offline werkt deze class perfect geen enkel probeel. Maar als ik echter deze pagina on-line zet blijft de pagina leeg. Er komen geen fout meldingen te staan. Helemaal niks. De pagina blijft ondanks het stylesheet wit. De background color zou anders Blauw moeten zijn.
Als je alleen een class inlude krijg je nog niks op het scherm hoor. :+
Maar ik vind de informatie die je geeft wel erg summier. Misschien even wat code posten?
Zoals gorgi_19 al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
zet eens error_reporting(E_ALL) boven in de code.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de code die over aan de pagina staat. Dit laad alle instellingen voor het laden van de pagina. Maakt een connectie met de database en laad alle instellingen voor de class.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

require ("../../../phpreqs/includes.inc");
require ("../../../phpreqs/settings.inc");
require ("excelparser.php");

if ( !isset($_POST['step']) )
    $_POST['step'] = 0;

?>

Dit maakt een nieuwe classe.

code:
1
2
$exc = new ExcelFileParser;
$res = $exc->ParseFromString($fc);

Tussen die code maakt die een gewoon HTML formulier. Dit formulier is ook niet te zien. Ook niet als je rechter muis knop doet en dan vieuw source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Zal wel een foutje zijn in je directorystructuur, mbt de ../../../

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt inderdaad wel voor de hand.

Of je hebt misschien ergens een verdwaalde exit of die in je script staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee er zit daar geen fout in. Lokaal werkt het ook en de mappen stuctuur is gelijk. Alle bestanden staan er. En als je een require(); doet dan krijg je altijd een fout als daar een fout in zit. Zowel online als offline

als ik de pagina vieuw source doe. Krijg ik dit te zien :

code:
1
2
3
4
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

Ik heb geen idee waar de META vandaan komt die staat zeker niet in mijn code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer eens een voor een alle regels weg te commenten? Misschien dat dat helpt.

[ Voor 4% gewijzigd door kunnen op 23-02-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
de HTML source is wel typisch voor script dat ergens halverwege ophoudt met draaien. als er geen error verschijnt zit er idd niet anders op dan met trial&error de regel op te zoeken waar het mis gaat. ik doe dat 'altijd' (zo vaak is het niet nodig ;)) door dit regeltje door m'n source heen te schuiven:

PHP:
1
die("hier");

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Genoil schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:29:
de HTML source is wel typisch voor script dat ergens halverwege ophoudt met draaien. als er geen error verschijnt zit er idd niet anders op dan met trial&error de regel op te zoeken waar het mis gaat. ik doe dat 'altijd' (zo vaak is het niet nodig ;)) door dit regeltje door m'n source heen te schuiven:

PHP:
1
die("hier");
Hmm, das wel een handige om te onthouden idd. Heb zelf ook wel eens last van het probleem van de TS, ook als error_reporting op E_ALL staat en display_errors op on. Dat gebeurt wanneer ik meerdere includes of requires gebruik. Dan is PHP opeens niet meer zo vriendelijk om m'n errors uit te spugen. Nogal vreemd geval.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik daar ook last van had. Ja, jullie zien het goed had. Ik heb er steed
code:
1
die("hier");
tussen gezet. In 1 van de requiers ging het mis. 1 van die bestanden was niet helemaal goed. Ik snap nog steeds niet hoe het offline wel perfect werkte en online niet. Je zou zeggen dat de instellingen gelijk zouden moeten zijn.

De
code:
1
die("hier");
is een super goeie tip. Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
verschillende php/mysql versies oid kan een probleem zijn.
Pagina: 1