WRT54GS bereik omhoog

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:02
ik hoorde pas van iemand dat het bereik van deze linksysrouter slechts op 25% staat en dat omhoog gezet kan worden.
iemand enig idee hoe dat moet? want in de handleiding valt er niets over te vinden.

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:16
Ja kan met costum firmware zoals deze: http://www.hyperwrt.org/

• HKS-Skyline
ow das mooi, jammer dat het er niet standaar in zit, maarja het is niet altijd feest :)
thnx ik ga nog wel ff wat firmware versies vergelijken enzo.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-05 07:17
Ik heb zelf deze router ook ... maar ik hoorde dat hij er heel snel mee kapot gaat ...

• Admiral Freebee
  • Niet online
VerkerkSander schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:38:
Ik heb zelf deze router ook ... maar ik hoorde dat hij er heel snel mee kapot gaat ...
Daar heb ik ook iets van gehoord. Ook moet je er voor zorgen dat het uitgezonden vermogen de wettelijke normen niet overschrijdt :)

• HKS-Skyline
en dat zijn :?
als ik m op 50 of 75% zet moet dat toch wel kunnen?
het gaat er om dat een maat van me 2 huizen verderop m in zn ene kamer wel ziet maar in de andere niet, dus moet het gewoon net een tikje hoger...

edit, owja ik heb ook 3 jaar garantie })

[ Voor 10% gewijzigd door HKS-Skyline op 23-02-2005 19:46 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
HKS-Skyline schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:46:
Die vervalt omdat je niet originele firmware flasht :+

En over de wettelijke normen, zoek maar even op GoT. Er zijn veel topics hierover.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-05 07:17
HKS-Skyline schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:46:
en dat zijn :?
als ik m op 50 of 75% zet moet dat toch wel kunnen?
het gaat er om dat een maat van me 2 huizen verderop m in zn ene kamer wel ziet maar in de andere niet, dus moet het gewoon net een tikje hoger...

Als hij hierdoor kapot gaat en je krijgt toch een nieuwe van Linksys dan ben je een schande voor GoT

Veder probeer het en je zult leren... jij wilt een gok wagen miss is dat wel een gok van 80 euro .. maar suc6

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-01 21:51
Op mijn WRT-54g heb ik de wifibox aangepaste firmware,. Het bevalt veel beter dan de orginele versie, veel meer opties en een hoger vermogen. De WRT-54g draait nu al een klein jaartje zonder problemen, met de twee na hoogste vermogen optie.
Er zijn meerdere aangepaste firmware's aanwezig, kijk eerst goed op fora wat de gebruikerservaringen zijn met de firmware. Je zal niet je router kapot maken maar de stabiliteit van sommige firmware's zijn twijfelachtig. Ik raadt je aan om en keer op www.wirelessnederland.nl te zoeken op de firmware's voor de WRT-54G.

Verwijderd

Even zoeken dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.