[Outlook2K3] 'Crasht' bij afsluiten

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Als ik mijn Outlook 2003 afsluit en weer wil opstarten, dan gaat dat niet. Het blijkt dan dat het process OUTLOOK.EXE nog draait en inderdaad, rechtsonder in de traybar staat een mooi Outlook icoontje. Als ik hier op klik staat er het volgende.
Outlook is not responding. If you are using an exchange server e-mail account, you can cancel pending server requests by clicking the Outlook icon in the notifications area, and then clicking Cancel Server Request in the shortcut menu.
Ik maak inderdaad gebruik van een Exchange-server, maar deze werkt op zich perfect (ondanks dat andere topic wat ik heb lopen ;)). Maar, als ik op het icoontje klik, rechts danwel links, krijg ik geen menuutje. De enige manier om Outlook weer aan de gang te krijgen is om eerst het lopende process te killen met de Task Manager, en pas dan kan ik 'm weer opstarten.

Iemand ervaring met/oplossing voor dit probleem ?

Mother, will they like this song?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
kill alle instanties van outlook eens en doe
outlook.exe /cleanfreebusy oid.. of de safemode switch erachter.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Shift inhouden als hij start kan ook, dan vraagt hij of ie in safemode wil starten :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Activesync geïnstalleerd? Dan zit daar je "probleem". AS houdt Outlook actief om permanent te kunnen synchroniseren. Eerlijk gezegd weet ik niet wat er aan te doen is (en óf er wat aan te doen is). Aangezien Outlook toch altijd aan staat hier heb ik er niet zo'n probleem mee.