Ik maak via een VPN verbinding met een Exchange-server (in Engeland). Ik heb mijn Outlook zo ingesteld dat de mail wordt opgehaald en wordt weggeschreven in een Outlook-datafile die op de lokale server (dus niet in Engeland) wordt opgeslagen. Op die manier wordt de email meegenomen in de backup. Daarnaast wil ik ook dat ik de email kan lezen wanneer de laptop waar ik op werk niet is aangesloten op het netwerk. Caching dus. Deze optie zit er natuurlijk gewoon in, maar als ik deze aanzet gebeurt er vrij weinig. Ik denk dat dat komt omdat ik de email laat binnenkomen in een lokale folder, en niet op de Exchange server blijft.
Mijn vraag is eigenlijk gewoon: Hoe zorg ik dat de email die binnenkomt via de Exchange-server op twee lokaties wordt opgeslagen: EN in de datafile op de server, EN op de laptop zodat ik deze ook offline kan benaderen.
Mijn vraag is eigenlijk gewoon: Hoe zorg ik dat de email die binnenkomt via de Exchange-server op twee lokaties wordt opgeslagen: EN in de datafile op de server, EN op de laptop zodat ik deze ook offline kan benaderen.
Mother, will they like this song?