Toon posts:

Luna.nl ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie avond,

Wie heeft er ervaring met Luna.nl, en dan met name met de virtual servers? Volgens mij heb ik hier en daar op internet positieve reacties gelezen.

Maar afgelopen vrijdag heb ik ze per e-mail en telefonisch proberen te bereiken. Op het mailtje heb ik nog steeds geen antwoord. Ik heb ook 3x proberen te bellen, maar telkens werd ik in de wacht gezet... en er werd nooooooit opgenomen...

Verwijderd

Luna is geloof ik niet zo heel erg groot, en zit in r'dam. Ik heb er wel goede dingen over gehoord, maar toen ik later hoorde dat de directeur opeens windows NT ipv linux wilde werdt dat goede bij mij al een stuk minder :) (overigens zijn om die reden toen der tijd ook bijna alle sysadmins opgestapt heb ik gehoord >:) ).

Maar ze hebben dacht ik wel goede snelle verbindingen.

Verwijderd

Ik gebruik al 6 jaar Luna. Zowel prive als zakelijk en ook voor een virtual server. Perfecte provider. Snelle verbindingen en praktisch nooit down. Dat verhaal over NT klopt niet want je kan naar keuze hosten op Unix of NT. Linux gebruiken ze niet (BSD).

Verwijderd

Maar afgelopen vrijdag heb ik ze per e-mail en telefonisch proberen te bereiken. Op het mailtje heb ik nog steeds geen antwoord. Ik heb ook 3x proberen te bellen, maar telkens werd ik in de wacht gezet... en er werd nooooooit opgenomen...
[/quote]
Sander, vervelend dat je ons vrijdag niet kon bereiken. Dat is zeker niet de manier waarop de dingen normaal gesproken bij ons gaan! We zullen vanochtend direct contact met je opnemen.
Voor wat betreft de twee andere reacties op jouw bericht: Bij Luna.nl werken 21 mensen; we maken gebruik van zowel linux, BSD als Windows systemen. Je kunt op alledrie deze platformen hosten, zowel virtual als dedicated.
Luna is een Autonoom Systeem en maakt gebruik van verschillende uplinks naar diverse top level providers. Deze hele routing setup is volledig linux based.
Daarnaast zijn we ook Certified MS Solutions Provider.

Verwijderd

Sander, vervelend dat je ons vrijdag niet kon bereiken. Dat is zeker niet de manier waarop de dingen normaal gesproken bij ons gaan! We zullen vanochtend direct contact met je opnemen.
Voor wat betreft de twee andere reacties op jouw bericht: Bij Luna.nl werken 21 mensen; we maken gebruik van zowel linux, BSD als Windows systemen. Je kunt op alledrie deze platformen hosten, zowel virtual als dedicated.
Luna is een Autonoom Systeem en maakt gebruik van verschillende uplinks naar diverse top level providers. Deze hele routing setup is volledig linux based.
Daarnaast zijn we ook Certified MS Solutions Provider.
En dat was de reclame, over naar het nieuws :+

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 18:19 schreef Xs2You het volgende:

[..]
En dat was de reclame, over naar het nieuws :+
Hmmmm, een fatsoenlijker reactie dan de meeste providers hier :)
En nee, ik werk er niet ofzo, ben wel 6 jaar klant van ze.
Pagina: 1