Toon posts:

Unreal Tournament Online??? Hoe!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag met paar vrienden online unreal tournament spelen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen.
Wat tot nu toe heb gedaan is game gecreate en me ip + poort aan andere gegeven die dan met open location me proberen te vinden. Maar dan gebeurt er niks. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe. Alvast bedankt

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Heb je die poorten ook open gezet in je router?
Kijk maar eens in het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 32% gewijzigd door DrivinUCrazy op 23-02-2005 16:07 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

• Firewall uit.
• Als je achter NAT zit -> forwarden
• Router kicken

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

krvabo schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:06:
• Firewall uit.
• Als je achter NAT zit -> forwarden
• Router kicken
Met oog op de startpost denk ik dat je bovenstaande evengoed in het chinees kon schrijven ;)

Lees de manual eens goed door, als het goed is staat daar stap voor stap uitgelegd hoe je online kan gamen met UT.

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:06
ehm... Ik kan perfect een UT spel hosten, en ook gewoon joinen, maar de term "router kicken" is mij ook niet duidelijk

• krvabo
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

feelthepower schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:11:
ehm... Ik kan perfect een UT spel hosten, en ook gewoon joinen, maar de term "router kicken" is mij ook niet duidelijk
Router schoppen / slaan / bewerken / etc ;)

Het gaat er dus om dat *iets* zijn connecties blockt.. dat kan dus vanalles zijn.. Als we niet meer info krijgen kunnen we helaas niet meer dan gokken ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:10

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> SPV

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen router dus dat probleem heb ik niet!
(windows) Firewall doogt Unreal Tournament

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 16:47 ]

• DrEvil1986
  • Laatst online: 26-11 20:14
Heb je toevallig SP2? SP of niet, de WinXP firewall heeft bij mij al meerdere malen roet in het eten gegooid. Ik zou even op internet/manual zoeken welke poorten open moeten (udp/tcp) en nakijken of deze daadwerkelijk door niets gehinderd zijn.
Dan nog een testje: pak eens een netwerk PC, of evt je eigen PC en start een 2e client van UT op.
Probeer dan eens te connecten (192.168.0.X) of (127.0.0.1 op je eigen PC)
Werkt het dan niet dan ligt het waarschijnlijk aan je server instellingen.

Succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Make sure your firewall, NAT or router has the proper ports open
Port 27900 needs to be open for the master server connection and ports 9777, 8777 and 7777 must be open for the game connection. (Port 7777 is the default port).

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe. Want heb zo'n vermoeden dat die idd niet open staan!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Nee, zo werken we hier niet. We verwachten van jou dat je ook zelf wat inspanning levert en moeite doet om je eigen probleem op te lossen. Als je Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen door zou lezen dan zou je zien dat we meer informatie nodig hebben om je te kunnen helpen. Dus welk spel het exact om gaat, welke versie, welke relevante hardware en software. Met een topicstart als deze kunnen we niets. Verder is dit iets wat je makkelijk zelf op kunt zoeken d.m.v. de search of een zoekmachine op het internet (Google bijv.). Zoek maar eens op "Unreal Tournament server opzetten". Ik weet zeker dat je dan iets bruikbaars tegen zou moeten komen, want er zijn aardig wat "hoe zet ik een server op?" faqs, tutorials en readme's ;)

[edit]
Ook het forwarden van poorten in je router of firewall is basic stuff en makkelijk uit te vinden. Zie de readme of handleiding die je bij het product hebt gekregen, of zoek het eens op op internet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 23-02-2005 16:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.