Router disconnect precies na een uur

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-03 20:23
Ik heb een Sitecom Broadband xDSL/Cable router DC-202 en heb het volgende probleem.

Alles werkt prima en hij staat op standaardinstellingen. Maar bij het spelen van het spel World of Warcraft disconnect hij mij precies na een uur. Bij de andere pc client op het netwerk doet hij het net zo. Dit gebeurt ook als er maar 1 pc aanstaat via de router.

Als de router niet aangesloten blijven we beiden online in WoW.

De router moet ons dus op een of andere manier aan het disconnecten zijn na een uur. We maken gebruik van de firmware versie R1.97a11.

Iemand suggesties?

[ Voor 10% gewijzigd door Scorpion2k op 23-02-2005 18:28 ]

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 11:09
Werkt dit bij andere spellen wel goed?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 08:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

DHCP server probleem? Heb ik hier ook gehad met een linksys. Probeer statische ip adressen te hebben...

• Scorpion2k
Bij geen enkel ander programma is er een probleem op Xfire na.

Ik zal een statische ip adressen proberen!

• Scorpion2k
Alle computers hebben nu een vast IP nummer en ik heb DHCP uitgeschakeld in de router. Alles staat op fabrieksinstellingen op dus DHCP na, omdat hij nu op uit staat.

Iemand nog suggesties? Ik ben wanhopig.. ;(

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik ben zelf niet bekend met deze router, maar ik weet wel dat een aantal routers ook met statische IP adressen ingesteld, certificaten afgeven met een maximale geldigheid van het uitgegeven adres. Zou je even in de instellingen van de router moeten kijken of je die tijd langer kan maken. Anders Sitecom bellen....

Geen Ping, wel Pong

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:17

ErA

Ik zou haast zeggen dat als alles werkt behalve WoW je toch eens moet uitzoeken of het niet een probleem van WoW is.

• Scorpion2k
De laatste firmware van de router heeft het probleem verholpen.

Voor mijn part mag de topic gesloten worden, het leek me alleen handig om dit te melden voor de mensen die hetzelfde probleem hebben.

Nogmaals bedankt voor alle hulp!
Pagina: 1