Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Verwijderd
1. eerst testen of de proc, indien alle instellingen in het bios zo "traag" mogelijk zijn gezet, wel hoger wil booten;
2. zo nee, voltage verhogen en opnieuw proberen.
Indien geen van beiden werkt, kun je nog eventueel met een hoog voltage en trage biosinstellingen, proberen windhoos opnieuw te installeren.
Lukt dit ook niet, dan denkt ik dat de proc qua core niet hoger kan.
NB: mocht de zaak wel werken, dan is goede koeling noodzakelijk om een en ander aan het werk te houden.
2. zo nee, voltage verhogen en opnieuw proberen.
Indien geen van beiden werkt, kun je nog eventueel met een hoog voltage en trage biosinstellingen, proberen windhoos opnieuw te installeren.
Lukt dit ook niet, dan denkt ik dat de proc qua core niet hoger kan.
NB: mocht de zaak wel werken, dan is goede koeling noodzakelijk om een en ander aan het werk te houden.
2 x 550 en nog zeuren??? getverr! 
Echt veel meer kan je er sowieso niet uitkrijgen.
Echt veel meer kan je er sowieso niet uitkrijgen.
Porbeeer eens op 104 te zetten en dan de L2 cache disabled. Ik weet dat is niet handig , maar als ie het dan wel doet dan is de cache de limiterende factor en dan lukt het je zo en zo niet (heb ik ook) . Doet ie het dan nog niet dan kun je met betere koeling proberen.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Op 104 start ie al geeneens meer op als ik het goed begrijp? Het verstandigste is dan om gewoon blij te zijn met 550mhz denk ik.
Bij mij wil ie wel draaien op 566mhz, maar na lang gebruikt loopt ie dan tóch vast
En zeg nou zelf 550 en 100% stabiel is toch fijner dan 16mhz meer en dan af en toe vastlopen.
Sorry dat ik je niet meer kan bieden dan dit advies
Bij mij wil ie wel draaien op 566mhz, maar na lang gebruikt loopt ie dan tóch vast
En zeg nou zelf 550 en 100% stabiel is toch fijner dan 16mhz meer en dan af en toe vastlopen.
Sorry dat ik je niet meer kan bieden dan dit advies
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Als ik mijn celly 366 met softfsb naar 100 mhz zet springt ie terug naar de default 366 mhz.
hIJ DRAAIT WEL STABIEL OP 458 MHZ (83MHZ) OOK AL IS HET NIET EEN HELE GEZONDE SITUATIE (PCI-BUS: 41,7 MHZ).
550 MHZ ZOU BETER ZIJN (100 MHZ FSB, DIVIDER 1/3, PCI: 33MHZ)
wAAROM LUKT DIT BIJ JULLIE WEL EN BIJ MIJ NIET?
hIJ DRAAIT WEL STABIEL OP 458 MHZ (83MHZ) OOK AL IS HET NIET EEN HELE GEZONDE SITUATIE (PCI-BUS: 41,7 MHZ).
550 MHZ ZOU BETER ZIJN (100 MHZ FSB, DIVIDER 1/3, PCI: 33MHZ)
wAAROM LUKT DIT BIJ JULLIE WEL EN BIJ MIJ NIET?
D3, je hebt helemaal gelijk, maar het is toch wel grappig om het onderste voor een keertje uit de kan te halen, of niet soms. Maarje idd wat zou mijn winst nu wezen. 16 - 20 mhz-tjes op 550 ach ik ben idd erg blij. Alhoewel win2k af en toe zo maar er mee stopt.
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Pagina: 1