Ik heb een vraag over Macromedia Director: Hierin wil ik meerdere films achterelkaar afspelen zonder dat er perse geklikt moet worden. Als ik de films gewoon achterelkaar zet dan stopt director na de eerste film met afspelen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze gewoon achterkaar afspelen?
Je kan in je timeline in die regel met die stopwatch klikken boven je filmpje. en dan zeggen dat hij na het afspelen naar het volgendeframe moet gaan waar je 2e filmpje staat. enz.
Het probleem is dat ik niet met frames werk. De filmpjes zijn nogal lang enkele minuten. Daarbij heb ik er honderd achterelkaar en heb ik niet zoveel zin om alles te stretchen totdat de film over kan lopen in de ander. Ik denk dat ik iets van een script nodig heb om nadat een filmpje is afgespeeld de volgende aangeroepen moet worden. Om de 1 of andere reden heeft niemand in de wereld dit probleem en staat er niks in de help. Heb deze vraag nu op 5 forums gestelt inclusief de officiele macromedia forum. Niemand weet het
pff. er is echt een hele simpele funtie voor dat ik weet. Ooit eens gebruikt op school. Maar dat zou ik thuis even voor je na moeten kijken. Maar zoek eens op Google. Het is wel te doen. En probeer ook eens de help functie van Director. Hier is echt heel veel te vinden.