Toon posts:

Screen Manager Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van een Eizo T965 21 Inch CRT monitor. Zoals de meeste weten is het correct handmatig afstellen van zo'n monitor een heel gedoe en nooit helemaal recht te krijgen. Een jaartje terug kwam ik Screen Manager Pro(USB) tegen. Hierdoor kan je door middel van ruitjes de randen perfect afstellen.

Nu heb ik vanmiddag het programma geinstalleerd. Normaal gesproken drukte ik op de "Setup Multible Monitors" knop en decteerde windows de rest en kreeg ik de mogelijkheid om van alles aan te passen. Als ik nu op diezelfde knop druk gebeurd er niks en blijfen alle opties doorzichtig. Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Hopelijk weet iemand van jullie de oplossing van mijn probleem. Voor de duidelijkheid heb ik er een screenshot van gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 18:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, het programma ondersteunt geen 1600x1200... Deze topic mag gesloten worden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

fijn dat je de oplossing nog even post; dan heeft iemand anders er wellicht ook nog wat aan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate