Ik zit met een probleem dat maar niet weg wil gaan... Als ik games speel lopen ze aan de lopende band van en crasht m`n computer. Vaak gaat hij gewoon terug naar het bureaublad, maar ook vaak herstart de computer. De volgende foutmelding krijg ik bij een BSOD: Page fault in none paged area.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Geheugen gecheckt met Memtest, geen fouten.
- Videokaartdrivers vervangen door omega versie, geen verschil.
- Zelfde gedaan voor geluidskaart drivers.
- Complete herinstallatie van Win XP (had andere reden, maar na herinstallatie was dit probleem er nog steeds).
- Verifier.exe gedraaid om te checken voor corrupte drivers e.d. Hij heeft wel wat drivers weggehaald maar daarna liep de computer als stroop en herstarte zelfs compleet willekeurig ook in windows.
Het probleem heb ik al een tijdje, ondertussen geswitched van videokaart, mocht niet baten jammer genoeg.
Specs:
A7N8X-X Mobo.
512 mb DDR 400 mhz geheugen.
Voorheern een Radeon 9100, nu een GeF FX5200 128 mb.
Aureon Fun PCI 6 kanaals sound kaart.
Iedere hulp is welkom
Wat ik al heb geprobeerd:
- Geheugen gecheckt met Memtest, geen fouten.
- Videokaartdrivers vervangen door omega versie, geen verschil.
- Zelfde gedaan voor geluidskaart drivers.
- Complete herinstallatie van Win XP (had andere reden, maar na herinstallatie was dit probleem er nog steeds).
- Verifier.exe gedraaid om te checken voor corrupte drivers e.d. Hij heeft wel wat drivers weggehaald maar daarna liep de computer als stroop en herstarte zelfs compleet willekeurig ook in windows.
Het probleem heb ik al een tijdje, ondertussen geswitched van videokaart, mocht niet baten jammer genoeg.
Specs:
A7N8X-X Mobo.
512 mb DDR 400 mhz geheugen.
Voorheern een Radeon 9100, nu een GeF FX5200 128 mb.
Aureon Fun PCI 6 kanaals sound kaart.
Iedere hulp is welkom