Scheve mods in Lexmark thread

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Zou iemand naar de Lexmark printer cartridges thread kunnen kijken?

beargumenteerde posts van mij worden zo ongeveer allemaal naar 0 overbodig gemod, terwijl onzinnige oneliners van mensen op +4 inzichtvol worden gezet.

Argumenten lijken totaal niet meer te tellen als je mening niet strookt met de heersende opvatting. Ik heb het gevoel dat dat tegenwoordig een stuk erger is dan bv een jaar geleden. (Of ik stoor me er meer aan, maar irritant is het wel)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Dat draadje mag iid wel wat aandacht hebben, vooralsnog is er met reguliere middelen nog wel iets te doen, maar daarna word het PM-toolbox-time.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Inmiddels kan ik er niet meer modden (sommige late reacties daargelaten), maar het geheel is volgens mij redelijk gladgestreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Met dank aan het modleger aangevult met enkel tools uit de PM-box :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Nee fijne powermoderatie passen jullie toe :P

Mijn post dinsdag 22 februari 2005 21:27 Score: 1 (Overbodig)

iemand post hetzelfde als ik op het tijdstip dinsdag 22 februari 2005 21:38 Score: 2 (Interessant) (alleen omdat het genest is komt zijn post eerder

heel veel later nog iemand die mijn stelling herhaald , woensdag 23 februari 2005 - 08:55 Score: 1 (Inzichtvol)
ook deze staat eerder in de draad dankzij de geneste reactiemogelijkheid.

En dat wordt mijn 2de post nogeens met powermoderatie omlaag gehaald terwijl die (imho terecht) op +1 stond.

Ik had gewoon verstandig moeten zijn en alles bij het oude moeten laten, zijnde niet reageren alleen lurken :)

[ Voor 3% gewijzigd door OldButNotSoWise op 26-02-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

OldButNotSoWise schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:43:
Nee fijne powermoderatie passen jullie toe :P
Nee, fijn als iemand klaagt zonder linkje om e.e.a. na te kijken zodat ik dat via ip-adressen kan gaan opzoeken :|

deze (dinsdag 22 februari 2005 - 21:27 Score: 1 (Overbodig)) is niet gepowermod, en slechts door twee non-molice regular users gemod.
Over de score mag je discussieren, maar het is wmb iig geen reden om de powermod toolbox voor open te trekken.

En [url=]deze (dinsdag 22 februari 2005 - 21:38 Score: 0 (Gemodereerd))[/url] heb ik naar 0 gepowermod omdat jouw persoonlijke ervaring/mening m.b.t. Canon, HP en Epson in een Lexmark draadje imo geen +2 waard is.
(+2 was op het moment van de powermoderatie de actuele score, zou die reactie op +1 gestaan hebben zoals jij zegt dan zou ik 'm daar op hebben laten staan.)
Ik heb zelf nu mij 2de canon, voorheen 4 epsons gehad.
Wel degelijk dat de canon duurder is als zijn concurerende tegenhangers.

Alleen canon inktpatronen zijn in verhouding tot HP en Epson een stuk goedkoper, wel duurder als de alternatieven, maar het scheelt mij vaak te weinig om te besluiten dan maar geen canoninkt te kopen, omdat canon printer > canon inkt > canon papier in mij ogen toch nog de mooiste resultaten levert voor mij.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1