3 week levertijd bij NoRRoD

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ik heb bij NoRRoD een systeemkast met onderdelen besteld. Mij werd verteld dat ik uit moest gaan van een levertijd van ongeveer 3 week. Twee dagen later eens opgebeld dat ik hem eigenlijk eerder nodig ben voor school, maar zei zeiden dat ze die drie weken echt nodig waren. Weet iemand of 3 weken normaal is, ik vind het veel te lang.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 17:49

riffey#4

aka Beever#4

Ten eerste: zelf bouwen lukt niet?

Bel ze eens op, en vraag of 1 onderdeel moeilijk leverbaar is. Laat dat onderdeel er uit, en bouw dat later zelf in. Misschien dat je dan eerder je PC hebt.

En het kan natuurlijk best zijn dat ze het erg druk hebben, en dat jouw PC over 3 weken pas aan de beurt is.
Wees blij dat ze niet zeggen "volgende week klaar" en dat het daarna nog eens 2 weken duurt.

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Daar heb je gelijk in, ik had hem inderdaad zelf in elkaar moeten zetten, maar omdat ik niet zoveel ervaring heb met ATX-borden en processorinstellingen, laat ik het liever aan iemand over die er wel verstand van heeft.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

3 weken is te lang.

Hebben ze op hun site geen levertijden staan?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
ja 3 weken duurt veel korter als het op de site staat.
Sommigen hebben gewoon levertijd omdat er nog een paar honderd voor je zijn en je gewoon op je beurt moet wachten, wil je dat niet vraag dan de onderdelen en doe het zelf.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 20:58 schreef gdew het volgende:
ja 3 weken duurt veel korter als het op de site staat
rotf *D

Verwijderd

ik doe ook zaken in groningen, kijk eens op

surf.to/pcaid , ik bouw ook systemen voor klanten. koop gewoon de onderdelen los en ik bouw het ding !!!!!!!!!!!! kost wel wat zie

surf.to/pcaid

Verwijderd

Okay ik had hetzelfde probleem; nu komt de lacher! Ik heb zaterdag om 13:30 mijn systeem besteld; vervolgens eiste ik dat hij over drie weken uiterlijk klaar moest zijn! Moest verkoper even over nadenken; liep naar achter; "ik heb wel een andere aanbieding, als we alle onderdelen hebben bouwen we hem nu! Kom om 17:00 terug dan staat hij klaar" ........om 16:30 laadde ik het complete systeem in de auto.....dus drie weken?
Pagina: 1