[Outlook2k3] Hoe initialen aanpassen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 18:52
ik wil graag weten hoe ik mijn initialen verander in MS Outlook 2003

als je outlook de eerste keer opstart vraag hij op je naam en jou initialen maar die wil ik nu veranderen

Gr Bas

gegoogled helpjes gelezen

niks gevonden

gezocht op verander initialen office change initials office in outlook help bekeken options door gebladerd

[ Voor 79% gewijzigd door bas_vdl op 23-02-2005 13:17 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen Bas? :)
gegoogled helpjes gelezen
En waarom werkte dat niet? :) Dat is wel erg summiere info voor wat betreft het zelf proberen namelijk ;)

edit2:
NIKS GEVONDEN
Hmm CAPS helpen niet zoveel om het te verduidelijken, helaas. Zou je iets specifieker kunnen zijn? Welke keywords heb je gebruikt bv? Welke sites heb je gevonden? Wat heb je precies geprobeerd in Outlook zelf?

[ Voor 94% gewijzigd door Remy op 23-02-2005 13:15 ]

LinkedIn
Instagram

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Waar wil je dat veranderen? In je visitekaartje of in je signature?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe goed je ook gegoogled heb, helpjes gelezen hebt en hard je best hebt gedaan; wij zien er weinig van terug. Ik pas je topictitel nog even aan

verander de initialen > [Outlook2k3] Hoe initialen aanpassen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
In je profiel moet je even de application data van Outlook verwijderen. Wel zorgen dat je de mailtjes op een andere locatie hebt staan en de inloggegevens van je provider ook.