Toon posts:

SLI probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een a8n SLI deluxe moederbord en 2 6600 GT kaarten gekregen, ik krijg echter het hele gebeuren niet zo ver dat hij beide kaarten ziet. Ik heb de EZ selecter om gedraaid en die staat nu op dual video cards. Echter als ik op start en ik doe de vga kabel in de bovenste kaart krijg ik geen beeld. Doe ik hem in de onderste doet hij het wel. Probleem is echter dat hij in windows bij de eigenschappen van de kaart mij dood leuk verteld dat er maar 1 kaart in zit.

"Your graphics card features NVIDIA scalable link interface (SLI) technology, Add a second graphics card with sli technology for significant improvements in rendering performance."

Maar niet het vinkje om SLI multi GPU te enable-en. Enig idee wat ik fout kan doen ? De SLI connector zit ook gewoon op zijn plaats, en ik heb in de bios al gekeken en geprobeerd hem van auto naar SLI om te zetten, zonder resultaat. Het lijkt wel alsof de blauwe pci express slot niet werkt.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:01:
Ik heb vandaag een a8n SLI deluxe moederbord en 2 6600 GT kaarten gekregen, ik krijg echter het hele gebeuren niet zo ver dat hij beide kaarten ziet. Ik heb de EZ selecter om gedraaid en die staat nu op dual video cards. Echter als ik op start en ik doe de vga kabel in de bovenste kaart krijg ik geen beeld. Doe ik hem in de onderste doet hij het wel. Probleem is echter dat hij in windows bij de eigenschappen van de kaart mij dood leuk verteld dat er maar 1 kaart in zit.

"Your graphics card features NVIDIA scalable link interface (SLI) technology, Add a second graphics card with sli technology for significant improvements in rendering performance."

Maar niet het vinkje om SLI multi GPU te enable-en. Enig idee wat ik fout kan doen ? De SLI connector zit ook gewoon op zijn plaats, en ik heb in de bios al gekeken en geprobeerd hem van auto naar SLI om te zetten, zonder resultaat. Het lijkt wel alsof de blauwe pci express slot niet werkt.
misschien zit die selector verkeerd om, zoiets heb ik dacht ik ooit eens gehoord. probeer hem eens in de andere stand

[ Voor 11% gewijzigd door lemming_nl op 23-02-2005 13:03 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Wat zegt de indicatie LED op het moederbord?

Yes - OEM

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm de selector had ik ook al geprobeerd. Wat bleek wat er fout was ? De kaart zat niet goed in de slot. het lipje waar je zeg maar het schroefje in moest draaien was wat te kort af gebogen, waardoor ik hem er wel goed in kon drukken, maar hij hem er zelf zeg maar uitwipte.Hem hem nu maar verbogen en nu lijkt het het te doen, toch bedankt voor de adviesen !