DVD downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-07 15:47
Ik wil graag een DVD downloaden waarbij het menu gewoon op de dvd staat.
Hoe heet dat bestandje?

Ik moet dan dvd-rip downloaden ... maar welk bestand ...
geen avi en mpeg toch?

alvast bedankt

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 22:08

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Wat bedoel je? Een programma om een menu te maken? Een illegale DVD met menu? Wil je een avi met menu? Dat kan niet...

Wees wat duidelijker

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DVD-Rips zijn meestal re-encoded naar DivX of XviD, dus die moet je niet hebben.

Verwijderd

Euh? Om te beginnen, zitten op de meeste DVD's auteursrechten, die kun je dus niet downloaden. Mocht je een completen 1 op 1 rip tegenkomen van een DVD, staat die geheid in ISO formaat, dwz: een image van die DVD, die je kan mounten met daemon tools/alcohol/nero virtualdrive, of kunt branden op de manier waarop je altijd images brand.

• United
  • Laatst online: 24-07 15:47
iik bedoel op orginele dvd heb je van die menu's waar je ondertiteling enzo kan verandren ..

dat zou ik ook graag op een gedownloade dvd willen

kan dat?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is het nog steeds niet mogelijk om legaal DVD's te downloaden; en daarmee gaat dit topic in tegen de warez policy die wij op GoT voeren. Gelieve hier in het vervolg rekening mee te houden

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.