Nieuwe laptop en beamer nodig (welke?)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Beste mensen,

voor mijn werk wil ik een laptop en een beamer kopen. Nu heb ik hier helemaal geen verstand van en daarom wil ik graag van jullie ervaring en kennis gebruik maken.
Uiteraard ben ik opzoek naar het meest economische totaal pakket. Ik ben dus opzoek naar een standaard laptop en standaard beamer, maar ze moeten wel van deze tijd zijn. (Dus dvd brander etc.. vereist)
De beamer moet van een dusdanige kwaliteit zijn dat deze goed te gebruiken is in een zaaltje geschikt voor +/- 100-200 mensen.

Alvast bedankt voor jullie hulp _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
welke type beamer en laptop heb je al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een laptop moet uitzoeken :) In die van Audio, Video & HiFi Forum kun je hetzelfde doen voor een Beamer.

Daar hier op GoT van je wordt verwacht dat je zelf inzet toont en over inzicht, researchvermogen en een zekere mate beschikt en we daarvan dus totaal niks in de topicstart terugzien, gaat dit topic dicht. Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen. Zodoende krijg je een beter beeld van wat we hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.