Toon posts:

koelvinnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kun je die zelf maken en er dan serieuze fans op zetten?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

en hoe wilde je die dan gaan maken, van een blok koper oid ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en dan boren en frezen. Bij ons op school kunt ge dat laten doen, naar't schijnt.
Mijn bedoeling is eigenlijk om er eventueel (als ik het al doe, zoveel tijd heb ik niet) is het de bedoeling dat hij krachtig genoeg word dat het een peltier kan koelen.

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 10:11

asusk7m550

Athlon 550@500

Waarom zou je niet gewoon een koelblok kopen, of snap ik nu niet wat je precies wilt?

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Verwijderd

Topicstarter
Die zijn niet krachtig genoeg om een peltier+cpu te koelen. En die zijn -naar mijn budget- te duur.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik denk dat bij het maken van een high performance koelvin wel wat meer komt kijken dan wat gaten boren e.d. Die alpha dingen zijn denk ik niet voor niets zo duur.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Klopt. Denk niet dat je die alpha's zelf kunt frezen. Tenzij je nog duurder uit wilt zijn als de nieuwprijs van een alpha.

Wat je wel zou kunnen doen is een waterkoelblokfrezen en deze met een peltier aansluiten. Waterkoelblokken zijn stukken makkelijker en dus goedkoper te frezen.

Maar ook hier heb je een mooi blok rood koper nodig. :):):)

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
En waar vindt je dat?

Verwijderd

Waarom zou je het niet proberen?

Moet je in het ontwerp wel rekening houden met de clip (die kan je beter van een andere cooler lenen dan zelf proberen te maken)

Geen PPGA cooler clip op een fc-pga CPU gebruiken he, dan knapt de core mischien van je cpu af :)
Pagina: 1