Toon posts:

CPU warm?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds gister in het bezit van een Amd Athlon 64 3700+. Ik heb hier een Zalman cnps7000b-Cu koeler opgeplakt.
Nu de vraag; de CPU wordt Idle zo'n 51 graden stessed 63 graden(na Benchm2005) en koelt daarna vlot terug naar 51 graden, is dit niet wat warm voor een 3700 met een Zalman?
Ook enkele andere koelers (Thermaltake en Nexus) geprobeerd met zelfde resultaat.
Welke koeler kan ik het best gebruiken voor deze CPU 8)7

Overigens bij het verwijderen van de koelers zitten deze erg vast aan de cpu :? , te veel koelpasta? Heb naar mijn gevoel weinig pasta gebruikt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?". Info te over :)

edit:
Aangezien je hier nieuw bent (Welkom op GoT trouwens :) ), hier even een toelichting: het is hier op GoT de bedoeling dat je inzet toont en over inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Daarvan gebruik makend kun je vooronderzoek doen voordat je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum. Klik eens terug naar de jou schijnbaar ontschoten [faq]registratievoorwaarden[/] en neem deze alsnog in z'n geheel rustig en aandachtig door. Vooral het forumgedrag gedeelte is belangrijk. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Mocht je een topic te starten, vermeld dan minimaal wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd en uitgesloten met betrekking tot het probleem. Vermeld ook de probleemvaststelling, probleembeschrijving, specificaties, bronnen, resultaten, etcetera (wat je voor een deel al hebt gedaan, houden zo :) ).

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst dat bovenaan in de [New Topic] van elk subforum staat eens serieus. Daarin staat namelijk een handige en beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen cq uitvoeren voor het openen van een topic :Y)

[ Voor 100% gewijzigd door BalusC op 23-02-2005 11:24 ]

Dit topic is gesloten.