Toon posts:

Geforce 6200 TV-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 6200 videokaart van Aopen en heb deze op mijn tv aangesloten.
Bij mijn vorige videokaart had ik de video output format op Composiet staan terwijl mijn aansluiting S-video is. Maar omdat met Composiet mijn beeld op de tv veel scherper was en niet meer flikkerde.

Als ik de geforce 6200 op S-video zet dan blijft het op mijn tv vrij erg flikkeren. Wanneer ik hem op Composiet zet dan zie ik hem heel even scherp worden op mijn tv en meteen erna krijg ik daar zwart beeld.

Iemand een idee hoe ik het beeld op mijn tv een beetje redelijk scherp krijg zonder geflikker?
Op dit moment heb ik de NVidia beta driver 67.66 geinstalleerd!

• kahm-jai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02-2022

kahm-jai

Kyon-Kyon Neko!

Dat hij heel even te zien is en daarna ophoud komt waarschijnlijk door een te hoge refresh rate. Probeer de refreshrate van de 2e monitor = tv lager te zetten als dat mogelijk is. of hoger bij de andere optie zodat het beeld niet zo flikkert. Flikkeren is vaak een te lage refresh rate.

Asus A8N-SLI, Athlon 64 3000+ @ 2,4 GHz, Corsair TwinX 2x512 3200XL 2xWD120GB, Apogee 6800 PCI-E@430/860, Enermax Noisetaker 495, Thermalright XP120, Nec3500, liteonDVD