Ik heb hier een werkend RIS systeem waarmee wij dagelijk pc's RISSEN, het gaat altijd om HP machines DC30 DC5000 etc. Nu hebben we een workstation van hp (wx4200) en tijdens de RIS installatie crashed dit workstation met een memory partity error. System halted ECC parity error. Tijdens een installatie met cdrom hebben we hier geen last van.
Ik heb het geheugen al gewisseld en dit levert geen positief resultaat op.
Nu vermoed ik dat het mogelijk iets te maken heeft met de netwerkkaart drivers welke zijn toegevoegd in de RIS setup. We hebben de drivers (broadcomm) van de DC5000 in de RIS opgenomen. Zou hij hierover kunnen vallen? We kunnen we gewoon starten met de RIS (dus inloggen etc), maar na de inspectie van de hardware loopt hij vast.
Iemand bekent met dit probleem of een suggestie?
Ik heb het geheugen al gewisseld en dit levert geen positief resultaat op.
Nu vermoed ik dat het mogelijk iets te maken heeft met de netwerkkaart drivers welke zijn toegevoegd in de RIS setup. We hebben de drivers (broadcomm) van de DC5000 in de RIS opgenomen. Zou hij hierover kunnen vallen? We kunnen we gewoon starten met de RIS (dus inloggen etc), maar na de inspectie van de hardware loopt hij vast.
Iemand bekent met dit probleem of een suggestie?