Ik lees wel eens vaker negatieve berichten dan niet specifiek over hosting. Maar over support, rma, verkoop, levering etc.etc.
Vaak schrijf (email) ik die bedrijven aan en meld ik wat ik over hen las. Vertel meteen dat Ik gezien hun laakbare wijze nooit gebruik zal maken van hun diensten en een ander hetzelfde zal adviseren.
Hoop dat meerderen dat gaan doen en klant weer koning kan gaan worden.
Tot op heden van dergelijke bedrijven nooit een retour mailtje gehad. Ik zou als "baas" mijn beste man / vrouw op een dergelijke zaak zetten. Alle professionaliteit uit de kast halen het goed op te lossen, te informeren etc. Neem aan, dat iedereen zijn autootje wilt blijven rijden en elke dag eten op zijn bord wenst. Maar klojo's blijven er altijd.
Voor wat betreft "beperkte tijd" een rechter zal daar meteen ASAP aan toe kennen en 36 uur is géén ASAP.
Verliezen ze altijd en je kunt wel van alles in je voorwaarden zetten. Zolang dat tegenstrijdig is met de in ons landje geldende wetgeving. Is zelfs het gehele contract / overeenkomst nietig, dus ongeldig.
Reply active24.nl (pr medewerker Nederland waaarvan de link naar haar toe zelfs niet (meer) werkte)
Geachte heer, beste René,
Ik begrijp uw boosheid volledig. Het spijt mij te horen dat onze afdeling Customer Services de indruk heeft gewekt klanten "lastig en zeurderig" te vinden. Ik kan met stelligheid melden dat dit niet opzettelijk is gebeurd. In het voorkomende geval hebben onze medewerkers de niet makkelijke taak van boodschapper van vervelend nieuws. Dit betekent echter niet dat onze klanten hiervan hinder dienen te ondervinden.
Waar het deze storing betreft, kan ik u - en onze klanten - helaas (nog) niet meedelen wanneer de storing zal zijn verholpen en alle websites weer bereikbaar zullen zijn.
Navraag leerde dat onze afdeling Techniek sinds de aanvang van de storing continu bezig is de problemen op te lossen en verwacht nog zeker de komende nacht door te zullen moeten werken. Een exact tijdstip waarop alle storingen zullen zijn opgelost kan ik u niet geven, behalve de toezegging dat deze problemen onze volledige aandacht hebben en wij al het mogelijke doen om de storing zo snel mogelijk op te lossen.
Ik dank u vriendelijk voor de melding dat de link naar mijn e-mail adres op onze website niet functioneert. Dit is inmiddels opgelost.
Wij nemen kritiek van onze klanten en derden uiterst serieus en zullen al het mogelijke doen om ervoor te zorgen dat in de toekomst dergelijke misverstanden en irritaties niet weer zullen ontstaan.
Met vriendelijke groet,
Mascha Dolman
--------------------------------------------------------------------------------
Mascha Dolman
Marketing & Communication Manager
Active 24
Arendstraat 29
1223 RE Hilversum
Tel: +31 35 7736900
Fax: +31 35 7736991
Email: mascha.dolman@active24.com
http://www.active24.nl
[
Voor 49% gewijzigd door
Anoniem: 119977 op 23-02-2005 17:54