Toon posts:

[Word 2003] vraagt bij start steeds om mijn naam *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Raar dat ik niets met de search functie kan vinden in andere topics.

Telkens als ik Word 2003 opstart moet ik mijn naam ingeven. Ik wil dat dit niet iedere keer hoeft.
Nu weet ik dat je onder Extra, optie's gebruikersinformatie je naam kunt invullen. Alleen hij blijft elke keer om naam en initialen vragen. Wie kan me helpen?

Verwijderd

Staan enkele files readonly? Heb je geen echt roaming profile en log je steeds ergens anders in?

Verwijderd

Topicstarter
Ik log steeds op mijn eigen werkplek in. Welke bestanden zouden read only kunnen staan?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:38:
Ik log steeds op mijn eigen werkplek in. Welke bestanden zouden read only kunnen staan?
Heb je wel rechten om je registry te wijzigen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben administrator op mijn eigen systeem

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
"word probleem" zegt helemaal niets --> titeledit.

Voor de zekerheid: het is wel het "standaard" scherm dat je ook kreeg bij de eerste installatie?

Als dat zo is: pak regmon van sysinternals er even bij, start deze en ga loggen als je Word opstart. Dan kan je errors bij schrijven of lezen naar het register ontdekken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Cansu

Cirus the Virus

Wat je ook kan proberen is om deze reg key te verwijderen:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Word

Word start dan de volgende keer op met een wizard en je moet nog eens je naam invullen maar daarna zou het goed moeten zijn.

Maak eerst maar een backup van de key, want je word instellingen gaan eraan, deze worden weer default.

Viva la Netherlands!

Pagina: 1