NoRRoD midi-kast, F95,-, 300watt

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met deze computerkast

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

een kennis van mij had dat ding ook volgens mij.de voeding die erin zat was echt el cheapo rotzooi,en de airflow was niks waard.ik zou hem dus niet kopen.

Verwijderd

ik heb em! Prima voeding, prima airflow (helemaal na bijplaatsen van 4x 100x100mm fans) en muisstil! Tis echt net een low-noise, maar zo verkopen ze em niet.

• StefSOFT
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Bedoel je met de airflow de luchtcirculatie?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 19:26 schreef CyberJunk86. het volgende:
ik heb em! Prima voeding, prima airflow (helemaal na bijplaatsen van 4x 100x100mm fans) en muisstil! Tis echt net een low-noise, maar zo verkopen ze em niet.
jij bedoelt vast een andere case dan ik

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het is inderdaad een prima ding,
ze zijn beter dan al die Toshiba oem kasten enzo, want ze staan bij ons op kantoor, en dan hoor je alleen maar thoshiba's kasten razen :( !

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 19:27 schreef Emperor het volgende:

[..]
jij bedoelt vast een andere case dan ik
dat kan, maar ik heb die van NoRRod... kweet nog goed hoe ik met dat ding door zwolle heb lopen zeulen... tering...

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Op zondag 07 januari 2001 19:26 schreef StefSOFT het volgende:
Ja, airflow = luchtcirculatie

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 19:26 schreef StefSOFT het volgende:
ja.

hmmm ik denk synchroon met iemand geloof ik... -1/-1 overbodig ;)

Verwijderd

goede kasten zijn die van Inn-winn, goede kasten met goede airflow en goed cool.
zie ook www.dtc-online.nl !!!

Verwijderd

Kan best dat er verwarring is tussen het budget-troep-geval van de NoRRoD
(idd 95 incl. voeding)

Ikzelf heb die niet genomen maar een of andere lownoise kast ofzo van f235
met een lownoise voeding (120 geloof ik)
van de Norrod, ik ken mensen met die goedkope kast, en die ziet er echt niet uit, de resetknop kan je zelfs met een pen moeilijk indrukken en de airflow is :r|:(:'(
tis volgens mij wel 40 graad in die kast, die vent heeft een p3 500 die 59 graadjes wordt en die vindt het niet eens erg (hij zegt in de zomer wel eens 65 gehad te hebben)

ik zit lekker op 38/42 (idle/stressed)>:)

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

die budget kast van norrod is compleet ruk, niet stevig, is krom in veel gevallen dus staat de wankelen op de tafel, alle schroefdraad is zeer zwak, binnen notime dus allemaal doordraaiers, airflow wil ik het niet eens over hebben, het ziet er idd niet uit, voeding is van een slecht jaar ;) als ie uberhaupt blijft zitten met al die doordraaiers, en ohja die pci sloten zijn niet de goeie lengte, zijn te kort dus je pci kaarten kun je niet goed "vastschroeven" ik hoop hiermee je keuze tot kopen hebben afgeraden >:)

Verwijderd

kheb gekocht voor een pc'tje erbij.. Voor weinig geld een redelijk kastje imo.

Verwijderd

Ik heb laatste een duron stysteempje in zo'n kast gebouwd, mijn eerste ingeving van redelijk en zeker voor de prijs! Het vermogen van de voeding is 307 watt (even gecontrolleerd). Je kan zien dat het geen dure kast is maar je haalt niet je handen open aan scherpen blikken delen!
Voor die prijs heb je wel wat redelijks in handen........wil je wat beters dan ben je 200.- meer kwijt!
Stop anders een merk fan in die voeding!
(Ook die dure voedingen van 110.- / stuk worden door een chinees in elkaar geprakt! alleen de vertilatoren zijn beter als die goedkope voedingen!)
Succes

• mr_niceguy
  • Laatst online: 22-06 11:15
ik heb net die kast van norrod (nieuw type MET EEN NORMALE RESET-KNOP die je WEL met je vingers kan indrukken :) )
ik vind het persoonlijk een hele goeie kast voor zo'n laag prijsje *D *D *D *D *D *D :D

• Wreckerrm
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

ik heb voor mijn vriendin deze kast gebruikt voor een Duron 750MHz en zelf heb ik de bigtower uitvoering. Het is dan niet de beste kast, maar de bigtower is wel een stuk steviger dan de miditower.

Verwijderd

Ik heb ook de nieuwe generatie kast van norrod :)

Toch zou ik het niet doen...
1: De airflow is echt klote.. zelfs met wat extra fans kan je toch moeilijk de warmte eruit krijgen
2. Het is een beetje slap allemaal.. waardoor de kast ook veel geluid doorlaat..
3. de voeding is nie echt goed

ik zou gaan voor de aopen midi kast.. als je midi wil.. want big case gaat toch boven alles

Verwijderd

Voor 95,- kan het denk ik nooit een miskoop zijn.
Pagina: 1