Tweakable ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb wat mensen die twijfelen tussen athome en tweakable abo vooral omdat tweakable die leuke news server heeft en athome een waardeloze news server.
Ook zijn er mensen die wel bij de kabel willen blijven maar niet via athome.

Zijn er mensen die tweakable hebben en hun ervaring hier willen delen, plus punten en min punten.
Hoe je bv kunt overstappen van athome naar tweakable zonder downtime en kan het type modem die men bezit gewoon gebruikt worden, com21 of eurodocsis2.0?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
mja om op die "leuke" nieuwservers te willen kan je ook een www.tweaknews.nl accountje afnemen.

Ik zou voor @home gaan vanwege mijn goede ervaringen met de kabel heb er nooit geen problemen mee gehad en de snelheid is ook behoorlijk lekker ( +- 512 KB/s)
En bij @home heb je de zogehete fair use policy en uit ervaring kan ik je garanderen dat ze nooit niet moeilijk doen. (en dan heb ik het over een dataverkeer van +- 300+ GB per maand)

verder weet ik niet hoet dat met tweakable zit.

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

andreict schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 07:44:
mja om op die "leuke" nieuwservers te willen kan je ook een www.tweaknews.nl accountje afnemen.

Ik zou voor @home gaan vanwege mijn goede ervaringen met de kabel heb er nooit geen problemen mee gehad en de snelheid is ook behoorlijk lekker ( +- 512 KB/s)
En bij @home heb je de zogehete fair use policy en uit ervaring kan ik je garanderen dat ze nooit niet moeilijk doen. (en dan heb ik het over een dataverkeer van +- 300+ GB per maand)

verder weet ik niet hoet dat met tweakable zit.
Ok wat krijg ik van jou als ze er wel moeilijk over gaan doen? Jij garandeerd mij namelijk dat ze het niet doen krijg ik dan geld ofzo van jou? Lijkt mij dat je niks kan garanderen aangezien jij een derde partij ben maargoed.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

cool0 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 07:49:
[...]

Ok wat krijg ik van jou als ze er wel moeilijk over gaan doen? Jij garandeerd mij namelijk dat ze het niet doen krijg ik dan geld ofzo van jou? Lijkt mij dat je niks kan garanderen aangezien jij een derde partij ben maargoed.
Hij kan garanderen dat hij er met zijn dataverkeer nooit last mee heeft gehad :)
En das toch best wat....

• andreict
cool0 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 07:49:
[...]

gierige nederlander altijd voeral geld voor willen hebben :r

maar dat even terzijde,

Zoals er al bij stond is dit allemaal uit ervaring. :Z

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

hehe lol :+

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik ben dus diegene die op dit moment @home heeft waar de nieuwsgroepen erg ruk zijn en ben wat info aan het opdoen om misschien over te stappen naar tweakable.nl, maar heb helaas nog niet veel meningen gehoord. nog maar ff wachten dan :O

• andreict
DeMuts schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:27:
Ik ben dus diegene die op dit moment @home heeft waar de nieuwsgroepen erg ruk zijn en ben wat info aan het opdoen om misschien over te stappen naar tweakable.nl, maar heb helaas nog niet veel meningen gehoord. nog maar ff wachten dan :O
zoals ik al zei. Neem gewoon een www.tweaknews.nl abbonement daar kan je ook op met @home, dat werkt super.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
@home klaagt niet als je 300+ GB binnen haalt, nog nooit een mailtje gehad
verder is de newsserver ruk, al komt ie soms wel tot meer dan anderhalve dag retentie, snel zijn dus (gelukkig kan dat met @home wel)
kies dan gewoon een pay-server zoals eweka (bij mij werkt het nu stabiel) of tweaknews (geen ervaring)

maar als de news server van tweakable dezelfde is als tweakdsl, dan zou ik maar uitkijken, dan is die net zo slecht als @home

PSN: djmurcielago

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
djmurcielago schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:49:
maar als de news server van tweakable dezelfde is als tweakdsl, dan zou ik maar uitkijken, dan is die net zo slecht als @home
Hoe kom je daar nu bij?
Die van athome zuigt echt zwaar, een compleetheid op groepen van 54% schijnt daar vrij normaal te zijn.
Bij tweakdsl ligt dit op 98% compleetheid.
News server van athome voert ook nog eens een hele zooi groepen niet terwijl tweakdsl full feed heeft.
Met tweakdsl haal ik 830 kB/s en ook in de drukke uren en dagen, met athome mag je blij zijn als je tussen de 60 en 200 kB/s haalt.
Dus hoe je er nu bijkomt dat de news server van tweakdsl zuigt.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hier nog iemand die twijfelt om over te stappen van @Home naar Tweakable. Heb nu het breedband abo van @Home, maar vind het eerlijk gezegd nogal zonde van het geld als ik zie wat mijn eigenlijke ver/gebruik is. Goedkopere abo's van @Home hebben dan weer van die trieste snelheden. Helaas verder weinig tot geen ervaringen met Tweakable te ;(

[ Voor 3% gewijzigd door pjlgt op 10-03-2005 13:51 ]

Pagina: 1