Ik heb een Toshiba M30 met een Nvidia FX 5200 go video kaart.Werkt allemaal goed, alleen wanneer ik de netstroom eruit haal en over ga ik op de accu springt de brightness een eind omlaag, het scherm wordt zo donker dat het niet meer goed werkt
.
Nou heb ik laatst een clean install gedaan, XP (SP1, SP2) en nou kreeg ik dat zodra ik de driver van de nvidia had geinstalleert.
Ik heb rondgekeken en ik zie echt -geen- mogelijkheid om dit in te stellen.
Toshiba heeft wel een aantal powertoosl (die na de cleaninstall niet geinstalleerd stonden), maar ik zie hier de oplossing ook niet in. Veel van die tools geven trouwens errors... (schijnen sowieso erg veel problemen mee te zijn)
Dus, mijn vraag hoe krijg ik in vredesnaam een wat hogere brightness op de accu (wordt er nogal hopeloos van...)?
Heeft misschien iemand enig idee/ervaring hier mee?
Nou heb ik laatst een clean install gedaan, XP (SP1, SP2) en nou kreeg ik dat zodra ik de driver van de nvidia had geinstalleert.
Ik heb rondgekeken en ik zie echt -geen- mogelijkheid om dit in te stellen.
Toshiba heeft wel een aantal powertoosl (die na de cleaninstall niet geinstalleerd stonden), maar ik zie hier de oplossing ook niet in. Veel van die tools geven trouwens errors... (schijnen sowieso erg veel problemen mee te zijn)
Dus, mijn vraag hoe krijg ik in vredesnaam een wat hogere brightness op de accu (wordt er nogal hopeloos van...)?
Heeft misschien iemand enig idee/ervaring hier mee?