[XP] Probleem met vensters in taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-03 09:06
Hieronder een screenshot van mijn taakbalk:

Afbeeldingslocatie: http://www.denhaagunited.com/taakbalk.gif

Zoals jullie zien staan alle vensters onder elkaar. Alsof je meer vensters open hebt staan dan er op de taakbalk kunnen staan. Er staan nu echter maar een stuk of 5 vensters open.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik weet naast het zoeken naar een oplossing (wat gebeurt is) niet waar ik moet beginnen...

Specs

Verwijderd

Je taakbalk is helemaar naar rechts geschoven, waardoor alle programma's onder elkaar komen te staan ;) En dat levert een lijstje op....

Klik eens met rechts op de startbalk, en haal dan het vinkje bij taakblak vergrendelen weg. En dan sleep je je taakbalk weer goed :)

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-03 09:06
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:06:
Je taakbalk is helemaar naar rechts geschoven, waardoor alle programma's onder elkaar komen te staan ;) En dat levert een lijstje op....

Klik eens met rechts op de startbalk, en haal dan het vinkje bij taakblak vergrendelen weg. En dan sleep je je taakbalk weer goed :)
Sjeemig!. Ik werkt werkt nu al zo'n +/- 15 jaar met computers en Windows. Ik ben met Windows 3.1 begonnen en dan nog kan ik zo'n noobisch probleem niet oplossen.. |:( 8)7
Ik dacht dat ik alle problemen wel een keer gehad had.

* Manual wordt waarschijnlijk te oud ;)
* Manual voelt zich een enorme noob
* Manual gaat in een hoekje zitten en zich schamen

Met andere woorden: Het is weer voor elkaar :)

Specs

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

ik heb ook zo probleem maar mijn venster is helemaal spoorloos weet misschien iemand hoe ik weer naar voren kan toveren ?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.