beste mede tweakers .
ik ga morgen een nieuwe kaart kopen maar nu lees ik in mijn handleiding dat deze moederbord alleen 1,5 volt ondersteund
de volgende kaaart ga ik kopen de Sapphire ati radeon 9600pro 256 mb kopen maar kan die op 8x agp 1,5 volt lopen ik heb op de site gekeken en in mijn handleiding
dit staat er op de site
site: volt's <<< linkje !
in mijn handleiding staat dat je bij de 9500of 9700 deze xxx-xxxxx-30 of laterre versie moet nemen voor de beste performise en overclocking stability
die kaart is 4x/8x 1,5/0,8 volt staat op de link hier boven !
kom er niet meer uit heb nu al 3 uur gezocht :S:S
en ik ben zelf tot de conclusie gekomen als hij echt alleen maar 1,5 volt kan dan draaid hij op 4x agp <<< is dit nadelig ??
samenvatting :
1 kan de kaart in mijn moederbord ?
2 als hij op 1,5 volt loopt draad hij dan op 4x agp en is dat nadelig ?
3 heeft alleen de asus a8v deluxe deze nadeel (1,5 volt only) ?
groetjes vermoeide Stephan
ik ga morgen een nieuwe kaart kopen maar nu lees ik in mijn handleiding dat deze moederbord alleen 1,5 volt ondersteund
de volgende kaaart ga ik kopen de Sapphire ati radeon 9600pro 256 mb kopen maar kan die op 8x agp 1,5 volt lopen ik heb op de site gekeken en in mijn handleiding
dit staat er op de site
site: volt's <<< linkje !
in mijn handleiding staat dat je bij de 9500of 9700 deze xxx-xxxxx-30 of laterre versie moet nemen voor de beste performise en overclocking stability
die kaart is 4x/8x 1,5/0,8 volt staat op de link hier boven !
kom er niet meer uit heb nu al 3 uur gezocht :S:S
en ik ben zelf tot de conclusie gekomen als hij echt alleen maar 1,5 volt kan dan draaid hij op 4x agp <<< is dit nadelig ??
samenvatting :
1 kan de kaart in mijn moederbord ?
2 als hij op 1,5 volt loopt draad hij dan op 4x agp en is dat nadelig ?
3 heeft alleen de asus a8v deluxe deze nadeel (1,5 volt only) ?
groetjes vermoeide Stephan
Vake bei te bange