Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Hier is een ander forum voor.
Maar, om jou tijd en moeite te besparen raad ik je aan op 'search' te drukken en op 'pop3' te zoeken.
Hier zijn al een aantal topics over geweest waar zeker genoeg mailservers voor je in staan. Veel plezier
Maar, om jou tijd en moeite te besparen raad ik je aan op 'search' te drukken en op 'pop3' te zoeken.
Hier zijn al een aantal topics over geweest waar zeker genoeg mailservers voor je in staan. Veel plezier
Ok tnx
sorry weet dat t verkeerde topic was
sorry weet dat t verkeerde topic was
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
[url="http://localhost"]http://localhost[/url] is wel goed
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
hé (nep)GANGSTER, je bent de forum lay-out aan het verneuken met je "hottentottententententoonstelling" ondertitel...!!!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Huh? Ik zie niks (?):?...
oohw...ik heb de sigs uit staan
oohw...ik heb de sigs uit staan
Gmx.net is wel goed jah, ik gebruik het nu al een paar weken.
Het bevalt goed.
Het bevalt goed.
Whatever.
het gaat over de ondertitel, niet de signature...
Verwijderd
Hé Kleuter, jij bent de layout aan het verpesten met je userpic en je ondertitel.Op zondag 07 januari 2001 20:32 schreef KnEuTeR het volgende:
hé (nep)GANGSTER, je bent de forum lay-out aan het verneuken met je "hottentottententententoonstelling" ondertitel...!!!
Maar ik verander het nog wel een keer hoor, wees maar niet bang. Even wachten wat de experts er aan doen. Automatische afbreking van een bepaald aan tekens is een goede optie die in te bouwen valt.
jullie zijn allebei vervelend...Op zondag 07 januari 2001 20:41 schreef Gangster het volgende:
[..]
Hé Kleuter, jij bent de layout aan het verpesten met je userpic en je ondertitel.
Maar ik verander het nog wel een keer hoor, wees maar niet bang. Even wachten wat de experts er aan doen. Automatische afbreking van een bepaald aan tekens is een goede optie die in te bouwen valt.
maar gmx.net is goed
Verwijderd
Nee, ik ben vervelender.Op zondag 07 januari 2001 20:44 schreef PlayR het volgende:
[..]
jullie zijn allebei vervelend...
maar gmx.net is goed
Wat zijn we weer lollig! NOT!!
Whatever.
hé, mijn USERICON is 1kB, die van jouw is 30kB....!!!!Op zondag 07 januari 2001 20:41 schreef Gangster het volgende:
Hé Kleuter, jij bent de layout aan het verpesten met je userpic en je ondertitel.
is helaas wel duits...... en dat is niet me beste vakOp zondag 07 januari 2001 19:09 schreef Revolution het volgende:
gmx.net
Als je ff verder kijkt als je neus lang is, zie je multi-language.Op zondag 07 januari 2001 21:02 schreef Clithopias het volgende:
[..]
is helaas wel duits...... en dat is niet me beste vak
Engels kan dus ook, kijk maar reachtsbovenaan.
Whatever.
stomOp zondag 07 januari 2001 21:04 schreef meendering het volgende:
[..]
Als je ff verder kijkt als je neus lang is, zie je multi-language.
Engels kan dus ook, kijk maar reachtsbovenaan.
Volgens mij gebruikt KnEuTeR Internet Explorer 4.0Op zondag 07 januari 2001 20:37 schreef KnEuTeR het volgende:
het gaat over de ondertitel, niet de signature...
Verwijderd
Ik gebruik zelf QPOPPER oid. Werkt tot nu toe gewoon goed. maar hij hoeft ook niet zoveel te doen 
tip:
telnet naar 'n pop.weetikveelwat.iets poort 110. de pop server stelt zichzelf dan ff voor, dus je weet dan welke zij gebruiken.
tip:
telnet naar 'n pop.weetikveelwat.iets poort 110. de pop server stelt zichzelf dan ff voor, dus je weet dan welke zij gebruiken.
Pagina: 1