Toon posts:

Abit BE6... Goed of niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb deze vraag al gesteld aan meerdere zoekmachines, maar geen duidelijk antwoord gekregen.

Ik kan aan een ABIT BE6 moederboard komen, Maar ik weet niet of dit een goed mobo is.
Overklokken wil ik niet serieus gaan doen (jah mischien 100 mhz'jes erbij ofzo, verder niet), het gaat me vooral om dat ie stabiel loopt..

Is de abit BE6 goed voor mij????

Barracuda

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Best wel OK moederbord.
Heeft een ATA66 controller(voor snellere harde schijven aan boord), SoftmenuII(om niet meer met jumpers te moeten werken) en ondersteunt cpu's tot 1GigaHz;)

Ik heb er zelf eentje en hij bevalt uitstekend! Je hebt er zelfs 5 jaar garantie op!

Ik draai al 1,5jaar een celeron 466 op 583 Mhz. Ga nu een CeleronII 633 aanschaffen om hem over de GigaHZ te klokken:)

gewoon doen!

P.

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:55
Draai al 1,5 jaar een Celeron 300@450, werkt perfect, veel IDE aansluitigen, stabiel, Voldoende Bios Updates voor nieuwe CPU's en dergelijke, niks op aan te merken.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Topicstarter
Cpu's tot 1 GHZ? Hoe kan dat nou?

De abit BE6 is toch maar 100 mhz fsb?
Volgens de website kan er maximaal een p3-700 (100 mhz fsb) in..

Maar het is dus wel een goed bordje..

Barracuda

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
Op zondag 07 januari 2001 19:21 schreef PowerPee het volgende:
Best wel OK moederbord.
Heeft een ATA66 controller(voor snellere harde schijven aan boord), SoftmenuII(om niet meer met jumpers te moeten werken) en ondersteunt cpu's tot 1GigaHz;)

Ik heb er zelf eentje en hij bevalt uitstekend! Je hebt er zelfs 5 jaar garantie op!

Ik draai al 1,5jaar een celeron 466 op 583 Mhz. Ga nu een CeleronII 633 aanschaffen om hem over de GigaHZ te klokken:)

gewoon doen!

P.
ik heb zelf ook zo'n moederbord ook 466 mmaar ik krijg hem maar tot 525 en anders wordt hij instabiel wat voor een koeler en welke spanning heb jij ??

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb hier 2 be6-jes... Prima dingen! Retestabiel...

Verwijderd

Kope met die handel kan er niks anders over zeggen, zijn gewoon goeie mobo's..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Toppertje... 't was mijn vorige mobo en ik was er heel tevreden over:)
Retestabiel en goed om te clocken:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1