Ik heb sins kort een nieuwe Laptop voor school gekocht. Het is een Centrino laptop en beschikt zodoende over een draadloos netwerk kaartje. Hierom heb ik de Linksys WRT54G gekocht, maar nu heb ik een ontzettend vreemd probleem. Ik kan gewoon perfect internetten, dat is geen enkel problemen. Het downloadn van grote bestanden is ook geen enkel probleem. Nu wil het zo zijn dat wanneer ik iets doe wat met het netwerk te maken heeft (file browsen, bureaublad op afstand, muziek streamen over het netwerk en bestanden kopieren van het netwerk) de verbinding ontzettend langzaam wordt en dat de hele boel vast loopt. Ik kan niks vinden en ik kom er echt niet uit. Ik heb dit bericht op mijn Laptop getypt dus dat is het bewijs dat internet geen enkel probleem is. Ik gebruik de nieuwste software van Intel maar de software van Windows zorgt ook voor problemen. Moet ik het bij mijn router zoeken, mijn laptop of iets heel anders. Het is trouwens wel zo dat er mensen bij mij in de buurt wonen die ook draadloze routers hebben en die ik ook kan zien op mijn laptop, hierdoor heb ik het kanaal in gesteld op 4 zodat er geen storing kan ontstaan. Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven en kunnen jullie mij helpen, ik kom er totaal niet meer uit.