Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 10:50
Beste GoT'ers

Als ik alle draden heb aangesloten en ik start TomTom op. dan krijg ik maar geen GPS verbinding. Ik moet eerst naar de optie: "GPS" gaan en vanuit daar vangt hij na 5 min pas een satalite.

Is dit normaal?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:42
White,

De "eerste keer" dat je je gps muis opstart op je pda kan het vrij lang duren eer je een fix te pakken hebt. Ik heb zelf een combo van TomTom nav 3 BT gps, en de eerste keer dat ik het aanzette duurde het ook even .

Als je dat al gedaan hebt, is er misschien sprake van een raam in je auto oid welke tussen het glas een hittewerende laag heeft. dit kan er ook voor zorgen dat je erg langzaam je satelieten vind. (o.a Renaults hebben dat, ikzelf rij een seat Ibiza 2001. Verders geen last ervan)

Succes iig :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 10:50
bedankt voor je reactie :)

Ik heb geen warmtewerende ruit. dat weet ik zeker. ik heb tomtom al ruim 5 x gebruikt. en elke x duurt het een paar minutjes. misschien is het normaal dat hij een paar minuutjes nodig heeft?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Welke TT3 GPS driver gebruik je?

In het GPS status veldje, onder de wereld kaart staat je versie nummer

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:44
Als ik TT3 een dag of zo niet gebruikt heb, dan duurt het bij mij ook een paar minuten voor ik verbinding heb. Stop ik de auto daarna om hem naar 5 minuten weer op te starten, heb ik in seconden al verbinding. Ik denk dat dat met de positie van de sattelieten te maken heeft. Wanneer de gps ontvanger de complete lucht moet gaan scannen, dan lijkt het langer te duren, en wanneer voorgaande referentiepunten nog (ongeveer) kloppen, duurt het minder lang.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)